Forum Discussion
6 years ago
Het spel steeds weer vastloopt, betekend dat je platform niet voldoet aan de benodigde systeemeisen om De Sims 4 te kunnen draaien, @sdalphabeta. Voor de uitbreidingen gelden weer aparte systeemvereisten.
Begin met deze basistappen:
- Hernoem De Sims 4 map in je Documenten.
- Leegmaken van de cache van de Origin cliënt.
- Repareer het spel via de Origin cliënt. Dit doe je door rechts te klikken op De Sims 4 in de spelbibliotheek en dan de optie Repareren kiezen.
Aanvullende suggesties:
- Je dient alle (achtergrond)programma's helemaal afgesloten hebben. Mogelijk verstoren deze de goede werking van het spel, zo worden systeembronnen vrijgemaakt en waarschijnlijk heb je deze toch niet nodig op het moment.
Sommige beveiligingssoftware kan dit onbedoeld doen en het tijdelijk uitschakelen van deze kan helpen. - Ga na of De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie.
- Je platform opnieuw opstarten.
- Ga na of je platform is bijgewerkt, stuurprogramma's en beschikbare updates voor je besturingssysteem.
- Wijzig de grafische instellingen in het spel, bij je besturingssysteem. Verlaag de beeldschermresolutie.
Kan je De Sims 4 draaien in de venstermodus?
Heb je de laptopmodus van De Sims 4 al geprobeerd? - Ga na of je de laatste versie gebruikt van de Origin cliënt.
- Verder kan je een nieuwe gebruikersaccount aanmaken met Administrator rechten, daarmee aanmelden en het spel testen.
Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?
Groetjes.
6 years ago
@RealSimmor0 Ik heb dit nu allemaal gedaan (alleen stap 1lukt niet op mn macbook) en nog kan ik niet langer dan 2 minuten spelen zonder het spel geforceerd te stoppen
- 6 years ago
Oh ja en mijn device voldoet aan alle eisen:
MacBook Pro (2018)Besturingssysteem: MacOS Catalina (versie 10.15)
Processor: Intel Core i5
Geheugen: 8 GB
Videokaart: Intel Iris Plus Graphics
Vrije opslag: 364 GB - 6 years ago
Nou het is me uiteindelijk gelukt. Ik heb ergens anders iemand horen zeggen dat je in je sims folder UserData.lock file moet verwijderen.
Nadat ik dit heb gedaan doet mijn spel het! Ik kan dus nu gerust spelen. Ik hoop dat dit ook voor jou werkt! Hoor het graag 🙂
- 6 years ago
Bij mij nog geen succes... Alles al moeten verwijderen en opnieuw beginnen. Kom niet eens tot een nieuwe sims aanmaken. Voordat ik iets heb kunnen opslaan, loopt hij alweer vast.
Ook inderdaad na installeren nieuwe iOS
- 6 years ago@nickxyy Ook als je bij je settings van Origin dat in-game uit zet?
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,946 PostsLatest Activity: 8 hours ago
Recent Discussions
- 16 hours ago
- 2 days ago
- 2 days ago