Forum Discussion
6 years ago
het kan zijn dat je pc of mac oververhit word ik heb dit zelf ook gehad in het begin dan moet je een koelingsplaat kopen voor eronder dan zal hij 5 uur mee kunnen gaan
6 years ago
Dan dien na te gaan of alle ventilatieopeningen nog genoeg vrij zijn en zo nodig schoonmaken, @Myrthedd.
Zie hiervoor de hoofdstukken onderhoud en probleemoplossing, die je meestal kan terug vinden in de handleiding die bij het apparaat komt, anders kan vinden op de website van de fabrikant.
Daarin kan je ook vinden waar de ventilatieopeningen zitten voor een laptop.
Controleer of alle ventilatoren draaien en de instellingen juist zijn. Gaande ventilatoren ook sneller draaien als er meer warmte vrijkomt. Kan je dit zelf regelen door een toets in te drukken?
Plaats een computer als laptop niet op een zachte en stoffen ondergrond (vloerbedekking, tafelkleed).
Heb ik wel genoeg extra ventilatoren in mijn computer zitten? Staat deze ook niet een te krappe ruimte?
Stof en andere vuil wordt namelijk aangetrokken door de elektronica, dat is vrij normaal.
Groetjes.
Zie hiervoor de hoofdstukken onderhoud en probleemoplossing, die je meestal kan terug vinden in de handleiding die bij het apparaat komt, anders kan vinden op de website van de fabrikant.
Daarin kan je ook vinden waar de ventilatieopeningen zitten voor een laptop.
Controleer of alle ventilatoren draaien en de instellingen juist zijn. Gaande ventilatoren ook sneller draaien als er meer warmte vrijkomt. Kan je dit zelf regelen door een toets in te drukken?
Plaats een computer als laptop niet op een zachte en stoffen ondergrond (vloerbedekking, tafelkleed).
Heb ik wel genoeg extra ventilatoren in mijn computer zitten? Staat deze ook niet een te krappe ruimte?
Stof en andere vuil wordt namelijk aangetrokken door de elektronica, dat is vrij normaal.
Groetjes.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 7 days ago
Recent Discussions
- 6 hours ago
- 3 days ago
- 10 days ago
- 11 days ago
- 12 days ago