Forum Discussion

yayaapie's avatar
4 years ago
Solved

sims 4 star wars

hi allemaal,

kan iemand mij helpen, ik heb de sims 4 star wars aangeschaft maar ik kan geen bb eenheid of r eenheid bestellen. De mogelijkheid is er wel en ik heb voldoende schroot, mijn sims gaat naar binnen, het rondje loopt, geld wordt afgetrokken, rondje loopt weer. Maar krijg geen scherm zoals ik zie op youtube bv waar je je eenheid kan aanpassen.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt

• @yayaapie Helaas zal je met mijn cheat geen droid kunnen bemachtigen. Daarvoor zal je toch echt moeten wachten op een oplossing vanuit EA zelf. Zij zullen een fix moeten bedenken voor het probleem dat is ontstaan. De cheat 'bb.showhiddenobjects' werkt ook niet omdat het bouwen op Batuu niet (meer) mogelijk is. Voorheen kon je bijvoorbeeld nog de Cantina aanpassen. Ik heb die optie nog even geprobeerd maar ook dat lukt me niet op dit moment. Het kan zijn dat daar bewust een slot op is gezet. Achter de deur van het hoofdkwartier van het verzet kan nog wel worden gebouwd. Maar ook daar lukt het niet een droid te vinden met de eerdergenoemde cheat.

Spoiler
    De enige optie om toch verder te kunnen is met de cheat: 'aspirations.complete_Current_Milestone'. Natuurlijk zonder de aanhalingstekens en voordat je die cheat gebruikt zal je eerst de toetsen ctrl, shift en c gelijktijdig moeten intoetsen en in het raam dat dan linksboven in verschijnt de woorden: 'Testingcheats enabled' moeten typen. Ook weer zonder aanhalingstekens en daarna de enter toets. Daarna dus in het raampje de cheat 'aspirations.complete_Current_Milestone' gevolgd door de enter toets.

Met de gegevens in de spoiler sla je dus de fase over en kan je verder naar de volgende opdracht. Voorlopig is dit de enige mogelijkheid totdat er een fix komt. Hopelijk komt die snel.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Veel succes. En,

veel plezier met spelen. 😉

14 Replies

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,858 PostsLatest Activity: 2 days ago