Forum Discussion

accjlc's avatar
4 years ago
Solved

Sims 4 start niet meer

Hallo! Ik krijg sinds ongeveer oktober of november al de Sims 4 niet meer opgestart na een bepaalde update. Telkens wanneer ik in Origin op het oranje balkje "Spelen" klik, verdwijnt even het scherm...
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    4 years ago

@accjlc  Ik heb nog eens wat nagevraagd bij andere helpers en in overleg hebben we toch nog een paar vragen voor je. Ook zij zijn van mening dat je geen clean install van Windows moet wille en ook een repair install zou niet per se hoeven.

Als eerste controleer nog eens goed of er geen ander antivirus programma is geïnstalleerd bij aanschaf van je laptop. Dat zou je moeten kunnen vinden in de sectie Apps en onderdelen. van de windows instellingen. Het kan zijn dat dit antivirus programma toch nog actief is en De Sims verhindert te starten.

Als tweede controleer of je OneDrive gebruikt en of er bestanden van De Sims 4 worden meegenomen in de synchronisatie. Dat kan je controleren door te zoeken in de map OneDrive op je laptop.

Als je dat hebt gedaan geef dan even een melding met de resultaten want we hebben een hele reeks met opties en vervolg stappen besproken maar gaan er vanuit dat één of twee actie teggelijkertijd of na elkaar het beste resultaat biedt.

We gaan net zolang door totdat we het probleem uit de weg hebben geruimd.

Veel succes met testen.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 1 day ago
3,032 Posts