Dankjewel Trismagistos voor je reactie.
Wat de videokaart betreft hou ik deze altijd up-to-date. De driver waar jij naar verwijst is een Game Ready driver en ik gebruik de Studio Driver. Ik heb hem voor de vorm veranderd naar de Game Ready driver, maar dit maakt voor De SIms 4 geen verschil.
Wat betreft de foutmelding van Microsfot Edge, deze had ik zelf ook al gezien. Buiten het feit dat ik niet snap wat dit met de problemen rondom het opstarten van De Sims 4 te maken heeft heb ik deze toch verwijderd en opnieuw installeerd. In het nieuwe DxDiag bestand lijken deze meldingen alleen nog steeds terug te komen.
All overige stappen heb ik ook doorlopen en hier zijn geen benoemenswaardige dingen naar voren gekomen.
Qua hulp zoeken via HP zelf weet ik niet zo goed wat ik daar moet doen, aangezien ik niet echt problemen heb met windows of de laptop zelf. Alles functioneert, het enige is dat De SIms 4 niet opstart.
Ik snap niet zo goed hoe ik de grafische kaart bij de Sims 4 moet invoeren als ik het spel niet opgestart krijg.
Ik wil ook graag vermelden dat ik niet extreem handig ben met computers en vooral veel dingen uitzoek om te proberen omdat ik heel erg baal dat ik De Sims niet kan spelen. Ik heb geen idee wat ik nu nog kan doen of proberen.
Het lukte me half om via de Nvidia software het spel te starten, maar toen kreeg ik bijgevoegde foutmelding in beeld. Ik heb hier naar gezocht en deze stappen uitgevoerd, maar deze werken niet en het probleem blijft.