Forum Discussion
5 years ago
@RealSimmor0 ik heb eerder altijd de sims kunnen spelen op deze pc dus ik weet niet wat het nu precies is kun je mij per stap zeggen wat ik dan kan doen stap 1 stap 2 ect is voor mij fineer
5 years ago
De DxDiag informatie die je had vermeld, laat geen geschikte gegevens zien, @selenastreur. Dit betekent 1 of meer ontbrekende updates voor Windows, die je apart voor dit soort computers nodig hebt.
Ook verouderde en/of verkeerd geïnstalleerde stuurprogramma's kunnen een oorzaak zijn.
Kwam met deze computer wel Windows 10? Als dat niet zo is, dien je eerst te controleren of de computerfabrikant dit wel ondersteund.
Een schone installatie van Windows 10, waar je dus de installatiebestanden gaat downloaden vanaf de Microsoft website, kan je voor een aantal problemen verminderen.
Tevens zou je ook de stuurprogramma's kunnen downloaden vanaf de website van de hardwarefabrikanten, omdat de stuurprogramma's beperkt beschikbaar zijn op de website van je computerfabrikant.
Of het geld kost, is hoe je het bekijkt.
Groetjes.
Ook verouderde en/of verkeerd geïnstalleerde stuurprogramma's kunnen een oorzaak zijn.
Kwam met deze computer wel Windows 10? Als dat niet zo is, dien je eerst te controleren of de computerfabrikant dit wel ondersteund.
Een schone installatie van Windows 10, waar je dus de installatiebestanden gaat downloaden vanaf de Microsoft website, kan je voor een aantal problemen verminderen.
Tevens zou je ook de stuurprogramma's kunnen downloaden vanaf de website van de hardwarefabrikanten, omdat de stuurprogramma's beperkt beschikbaar zijn op de website van je computerfabrikant.
Of het geld kost, is hoe je het bekijkt.
Groetjes.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,983 PostsLatest Activity: 9 hours ago
Recent Discussions
- 10 hours ago
- 4 days ago
- 8 days ago