Forum Discussion
5 years ago
@Trismagistos dat heb ik allemaal uitgevoerd is up to date maar alsnog kan ik de sims 4 niet openen ik weet echt niet wat ik nog kan doen...
5 years ago
Zie je nog soms een foutmelding of zo iets, verschijnen, @selenastreur? Dan hiervan een schermafdruk weer maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en bij je *laatste reactie* toevoegen als een bijlage.
Meer informatie geven, kan bijdragen om je mogelijk dan ook beter te laten helpen.
Heb je nog gecontroleerd of deze computer beschikt over een betere videokaart?
Als er geen verbetering nadat alle beschikbare update voor Windows geïnstalleerd zijn en het bijwerken van de stuurprogramma's, is het mogelijk dat deze computer gewoon niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen.
Groetjes.
Meer informatie geven, kan bijdragen om je mogelijk dan ook beter te laten helpen.
Heb je nog gecontroleerd of deze computer beschikt over een betere videokaart?
Als er geen verbetering nadat alle beschikbare update voor Windows geïnstalleerd zijn en het bijwerken van de stuurprogramma's, is het mogelijk dat deze computer gewoon niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen.
Groetjes.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,983 PostsLatest Activity: 9 hours ago
Recent Discussions
- 10 hours ago
- 4 days ago
- 8 days ago