Forum Discussion

NikkiFlies's avatar
5 years ago

Sims 4 studentenleven activiteiten

Hallo,

mijn sim zit op een universiteit. Hij heeft 1 dag naar de lessen en voetballessen kunnen gaan, sindsdien reageert hij niet meer als ik op “naar college” of “naar activiteit” klik. Al de andere dingen zoals douchen, slapen, naar toilet gaan, eten,... doet hij nog wel. Ik heb de sim al gereset maar dit werkte niet. 
Wat moet ik doen?

4 Replies

• Probeer eens met een andere standaard of nieuwe Sim, @NikkiFlies. Heb je de basisstappen al gedaan, zoals repareren? Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), verwijder deze eerst.
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 years ago

Dat dacht ik ook, @EA_Jason, maar dat ging over het niet kunnen voltooien van een semester: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Studentenleven-semester-loopt-door-terwijl-niet-wordt-gespeeld/m-p/9358698#M5711. Ik denk dat hier iets anders aan de hand is.

@NikkieFlies Dat is heel vervelend voor je want, nu kan je misschien niet eens verder studeren. Kan je uitleggen wat je Sim studeert en als het even kan één of meer screenshots meesturen?
    Ik heb namelijk wel een paar vragen? Kan jouw Sim wel studeren? Dus de boeken lezen die je hebt gekregen bij de studie? Kan jouw Sim op de computer wel activiteiten uitvoeren die met de studie te maken hebben? Zoals de hoogleraren mailen of scripties schrijven.

Als je die activiteiten wel kan doen, wil ik even onderzoeken wat er aan de hand is.

Kan je me ook voor mij omschrijven hoe jij jouw Sim hebt gereset? Dan wil ik ook weten of je aangepaste inhoud gebruikt.

Zoals je ziet kan het met een heleboel zaken te maken hebben en om je goed te kunnen helpen heb ik wel wat meer informatie nodig.

Laat het ons hier even weten dan kunnen we je misschien verder op weg helpen.

Alvast bedankt.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 18 hours ago