4 years ago
Sims 4 Uit eten
Ik heb de sims Uit eten gekocht en heb hier twee vragen over: Ik heb een restaurant gekocht. Mijn restaurant voldoet qua bouw aan alle eisen en ik heb al het benodigde personeel. Als ik het restaura...
Hey @Verentje,
Ik kan je jammer genoeg niet 1,2,3, antwoord geven op de vraag hoe je het dan zou moeten oplossen. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik mijn Sims een restaurant liet runnen. Met de dierenartsenpraktijk heb ik op dit moment meer ervaring. Ik zal binnenkort eens kijken of ik een redelijke oplossing of workaround voor je kan bedenken. Het is ook wel een beetje afhankelijk welke uitbreidingspakketten je hebt. Als je kan aangeven welke pakketten je hebt (of niet hebt) dan kan ik die meenemen of uitsluiten in mijn speurtocht.
Omdat ik zelf een rotatiespel speel, heb ik meerdere Sims tot mijn beschikking. Wie weet zou jij dat ook kunnen proberen? In dat geval kan je met de ene familie het restaurant runnen (wel alleen de gespeelde Sims laten verouderen in je spelopties) En de andere familie train je in de gewenste vaardigheden (koken etc.) en geef je de juiste eigenschappen mee. De Sims uit die familie huur je dan in als koks en in de bediening. Als je die families ook goed bevriend laat zijn met elkaar kan dat zeker werken.
Zoals ik eerder al aangaf, is het runnen van een restaurant in De Sims 4 niet de eenvoudigste opdracht. 😉
Hoi @Trismagistos,
Goed nieuws! Het is gelukt. In eerste instantie heb ik mijn restaurant verkocht om te kijken of ik er dan wel gewoon uit eten kon, maar dit bleek ook niet te werken.
Vervolgens heb ik het restaurant gekocht waar ik eerder had gegeten. Hier loopt alles wel op rolletjes en ben ik tegen geen problemen aangelopen.
Blijkbaar kan ik dus niet aan de slag met een eigen nieuw restaurant, maar wel met een bestaand restaurant dat ik overkoop.
Bedankt voor de moeite en mogelijk tot ziens bij een toekomstig Sims probleem 🙂
Goed dat je zelf een oplossing hebt weten te vinden! Helemaal fijn dat het probleem nu is opgelost!
Als je toch nog eens ergens tegenaan loopt, tag me dan even.
Heel veel plezier met spelen. 😉