Forum Discussion

vlietje101368's avatar
2 years ago

Sims 4 uitbreidingen zijn allemaal weg

Na een tijd SIMS4 niet gespeeld te hebben wil ik SIMS4 weer spelen op een nieuwe laptop.

Sims staat er zelf nog wel bij maar alle uitbreidingen zijn weg.

Ik had er zeker een stuk of 15-20. Sinds 2013 destijds nog Origin..

Ook als ik bij betalingen kijk is alles weg.

Heeeelp wie heeft de tip.

3 Replies

• Hey @vlietje101368 

Wat vervelend dat je jouw uitbreidingspakketten niet meer kunt vinden. Kan je aangeven welk computersysteem je gebruikt? Is dat Windows of MacOS.

Als je Windows gebruikt en de EA App raad ik je aan om te zoeken in de bibliotheek van de EA App en te klikken op de drie puntjes van de tegel van De Sims 4. Kijk daarna bij Manage add-ons of je jouw pakketten daar nog moet downloaden. 

Als je gebruik maakt van MacOS kijk dan in de bibliotheek van de Sims in Origin bij 'extra content - uitbreidingspakketten - meer' of je jouw pakketten daarbij ziet staan.

Laat ook even weten of je gebruik maakt van een vorm van Cloudopslag/OneDrive of dat je jou pakketten hebt aangeschaft via Steam.

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @NoBr2008,

Zou je kunnen aangeven welk probleem jij tegenkomt?

Heb je als geprobeerd je spel te repareren? Als je meer verteld over de situatie die je tegenkomt zou ik je misschien kunnen helpen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,912 PostsLatest Activity: 5 days ago