Forum Discussion

SimsMeowster's avatar
2 years ago
Solved

Sims 4 uitbreidingen zijn weg

13 kits, 4 stuff packs, 2 game packs en 7 expansion packs zijn weg en word om gevraagt dat ik ze opnieuw koop.

Ik bezit alle uitbreidingen van de sims 4 en door dat ik nu al weken verschillende uitbreidingen mis kan ik het spel niet meer spelen.

Heb geprobeerd het spel te repareren maar dan repareert hij alleen de game en uitbreidingen die je volgens EA hebt en dus niet degene die op dat moment aangegeven worden als dat ik niet heb.

Heb zelfs geprobeerd of opnieuw inloggen werkt en soms werkt dat maar niet altijd en de nieuwe update van gisteren heeft dit ook niet verholpen, heb als laatste het spel volledig gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds het zelfde, alle cc hehb ik verwijderd en saved files ook maar niks werkt en de uitbreidingen blijven weg en het zijn elke keer andere maar vandaag de meeste op een dag.

Is hier iets aan te doen, gezien vandaag ook weer 2 nieuwe kits uitkomen en ik graag zou willen spelen maar kan vanwege dit al sinds de uitbreiding Te Huur al niet meer spelen.

• Vooralsnog lijkt het erop dat ik alles weer terug heb - heb EA afgesloten en toen opnieuw opgestart en nu staat alles weer in mijn inventaris 

2 Replies

• Vooralsnog lijkt het erop dat ik alles weer terug heb - heb EA afgesloten en toen opnieuw opgestart en nu staat alles weer in mijn inventaris 

• EA_QueenBee's avatar
    EA_QueenBee
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 years ago
    Hoi @SimsMeowster,

Fijn om te horen dat alles terug is! 🙂 Wel een shock natuurlijk, dat alles opeen weg was. Dank je wel dat je meldt dat je probleem opgelost is.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 13 hours ago