Oke, ja leek echt duidelijk op een bugg
aangezien ik het in een andere wereld en huis geprobeerd heb en daar gebeurde niks.
zoals ik al zei heb ik alles al uitgezet wat betreft het verouderen.. maar dan als nog hoop ik dat de sims creator's met de volgende update deze bugs dan wel weer opgelost hebben.
speel namelijk al vanaf het begin, dus heb wel al aardig wat mee gemaakt als het om bugs of glitches gaat
maar deze 2 had ik nog nooit gehad.
super fijn dat het spel nogsteeeds volop in de maak is, maar soms zorgt het ook wel voor onprettig speel plezier!
gelukkig heb ik bouwen nooit ergens problemen mee gehad behalve met spelen
zo heb ik die bug ook dat niemand met me mee kan reizen en de tijd is heel anders dan als ik vertrek naar een andere plek toe.
bijv. 8 uur savonds ga ik ergens heen en 1 uur komt me sims er pas aan terwijl het in de zelfde stad is.
of dat ik naar me werk ga terwijl je op een andere locatie bent. dan laad die zich terug naar je huis en normaal gesproken zou je sims dan nog werken.
maar me sims nu is dan ineens al thuis en de werkdag zit er op terwijl het nogsteeds de zelfde tijd is.
las wel dat meeer mensen hier last van hebben als het gaat om reizen.
en moet wel zeggen dat ik van window's 10 naar 11 ben gegaan en week geleden was er eigelijk nog helemaal niks aan de hand en deed die het perfect :P
maar gelukkig komt dat ook wel weer goed!