Forum Discussion

SleepyBlondie's avatar
6 years ago
Solved

Sims blijft hangen op voltooien na update

Na een half jaar het spel niet meer gespeeld te hebben, wou ik het weer spelen.

Nu moest ik een update doen.

Deze is geïnstalleerd en ik zit nu al enkele uren te wachten op de voltooiing.

Heb het cache verwijderd en de computer opnieuw opgestart, Origin geupdate, maar hij blijft maar hangen op voltooien.

Wat kan ik nu doen?

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Ik heb mijn reactie bewerkt, daarin de links naar de help artikelen vermeld en aangevuld, @SleepyBlondie.

De foutcode heeft te maken met openstaande software die de goede werking van de Origin cliënt verhinderd. Beveiligingssoftware is meestal dan de boosdoener.
    Onder beveiligingssoftware worden programma's zoals anti-virus / virusscanner, firewalls, anti-spyware, anti-ad ware, anti-phishing, anti-spam en anti-randsom ware bedoeld.

Begin met het leegmaken van de cache van de Origin cliënt en daarna De Sims 4 repareren via je spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Vreemd, dat jouw woning geen eigen internetverbinding heeft.

Groetjes.

5 Replies

• Daarnaast, kan je deze suggesties nog doen, @SleepyBlondie:
    • Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
    • De Origin cliënt als Administrator starten.
    • Het wordt aangeraden om een bekabelde internetverbinding te gebruiken en je computer direct aansluiten op de modem / router van de internetaanbieder.
      Herstart beiden ook eens, met name bij verbindingsproblemen.
      Alle andere apparaten dien je ontkoppelen, anders uitschakelen.
      Gebruik een andere kabel, deze dient gesmolten aansluitingen hebben en van het type CAT-6 of CAT-5 zijn.
      Gebruik een andere poort van modem / router van de internetaanbieder.
      De draadloze internetverbindingen (zoals WiFi en mobiel netwerk) zijn vaker minder stabiel en langzamer.
    • Om overige en onnodige software die nog openstaat helemaal afsluiten, mogelijk kunnen deze de goede werking van de Origin cliënt verhinderen. Hier vallen ook de beveiligingssoftware onder, om deze tijdelijk eens uitschakelen kan helpen. Anders dien je Windows eens schoon op te starten.
    • Ook kan je Gebruikersaccountbeheer (ook wel bekend als UAC) tijdelijk uitschakelen, verplaats de schuifbalk bij de instellingen op de onderste optie.
      Druk de Windows toets in en typ uac. Kies Instellingen voor Gebruikersaccountbeheer wijzigen. Meestal bevind zich dit resultaat bovenaan de lijst.
    • Maak een nieuw Windows gebruikersaccount aan met Administrator rechten, waar je vervolgens op aanmeld en het nogmaals probeert om De Sims 4 bij te werken.

Groetjes.

• Hallo beiden, dank je voor de suggesties.

Heb geprobeerd als Administrator te runnen, maar dat lukt ook niet.

Kreeg daarbij Fout: 327682:0 als melding.

Het voltooien is nu gestopt, maar het knopje spelen is vergrijst en kan ik niet aanklikken (zie foto).

Heb geen antivirus en kan ook helaas niet de computer direct aansluiten op de modem (dan moet ik beneden in de galerij van mijn flat gaan zitten haha).

Gebruikersaccountbeheer kon ik niet vinden.

Wat kan ik nu doen?

• RealSimmor0's avatar
    RealSimmor0
    6 years ago

Ik heb mijn reactie bewerkt, daarin de links naar de help artikelen vermeld en aangevuld, @SleepyBlondie.

De foutcode heeft te maken met openstaande software die de goede werking van de Origin cliënt verhinderd. Beveiligingssoftware is meestal dan de boosdoener.
    Onder beveiligingssoftware worden programma's zoals anti-virus / virusscanner, firewalls, anti-spyware, anti-ad ware, anti-phishing, anti-spam en anti-randsom ware bedoeld.

Begin met het leegmaken van de cache van de Origin cliënt en daarna De Sims 4 repareren via je spelbibliotheek van de Origin cliënt.

Vreemd, dat jouw woning geen eigen internetverbinding heeft.

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,861 PostsLatest Activity: 7 minutes ago