Forum Discussion
6 years ago
@Trismagistos Nee er wordt geen foutmelding gegeven. Ik zie het opstartscherm van sims 4 en dan valt hij meteen uit terug naar mijn bureaublad. Ik heb een 64-bits besturingssysteem op windows 10. Ik heb alleen beleef het samen en wordt beroemd niet van de uitbreidingspakketten. en een aantal gamepacks waaronder ook de nieuwste klein wonen. Het spel heeft altijd gedraaid op deze laptop ik kan mij daarom niet voorstellen dat ineens mijn laptop ongeschikt is?
Ik hoor graag! mijn dank is groot
Groeten
Ik hoor graag! mijn dank is groot
Groeten
Trismagistos
6 years agoHero
@JoyceS2411 Als ik het zo lees hoeft het niet aan je laptop liggen. Als je Laptop ook voldoet aan de aanbevelingen om de Sims te spelen, die lees je hier: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/#pc dan moet het goed zitten.
Als je met modificaties speelt vraagt je spel beduidend meer van je computer en dan is het wenselijk om toch nog wat boven de aanbevolen eisen te zitten.
Het advies dat @RealSimmor0 je gaf is zeker verstandig. Maak als je het niet vertrouwt even een backup van de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en voer de reparatie stappen uit.
Een mogelijk snellere oplossing is het verwijderen van het bestand Documents\Electronic Arts\De Sims 4\localthumbcache.package. Maak je geen zorgen het spel maakt een nieuwe aan zodra je het opnieuw start.
Lukken deze stappen nu allemaal niet en je blijft het probleem ervaren stuur dan ook eens het al eerder omschreven DxDiag.txt mee.
Dan kunnen we verder kijken.
Sterkte ermee!
Hartelijke groet.
Als je met modificaties speelt vraagt je spel beduidend meer van je computer en dan is het wenselijk om toch nog wat boven de aanbevolen eisen te zitten.
Het advies dat @RealSimmor0 je gaf is zeker verstandig. Maak als je het niet vertrouwt even een backup van de map: Documents\Electronic Arts\De Sims 4 en voer de reparatie stappen uit.
Een mogelijk snellere oplossing is het verwijderen van het bestand Documents\Electronic Arts\De Sims 4\localthumbcache.package. Maak je geen zorgen het spel maakt een nieuwe aan zodra je het opnieuw start.
Lukken deze stappen nu allemaal niet en je blijft het probleem ervaren stuur dan ook eens het al eerder omschreven DxDiag.txt mee.
Dan kunnen we verder kijken.
Sterkte ermee!
Hartelijke groet.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,919 PostsLatest Activity: 8 years ago
Recent Discussions
- 4 days ago
- 4 days ago
- 7 days ago
- 13 days ago