Forum Discussion

KimScholten10's avatar
4 years ago
Solved

Sims vanaf externe harde schijf

Goedenavond,  ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik speel nu Sims 4 op mijn macbook met een aantal uitbreidingspakketten. Nu begint mijn macbook redelijk vol te raken dus zit ik ero...
  • Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    4 years ago

Hey @KimScholten10 

Sorry dat ik niet even eerder kon reageren maar ik denk dat je misschien eens een kijkje kunt nemen op de site van BluebellFlora. The Sims 4 Mac Help – BluebellFlora Zij is een van de Hero's op het forum en heeft veel kennis op het gebied van De Sims en Mac. Ik maak voor de wat eenvoudigere zaken hier altijd gebruik van haar kennis en ik denk dat je op haar site waarschijnlijk wel een stap voor stap instructie zult kunnen vinden hoe te handelen bij het installeren van De Sims 4 op een externe harde schijf. Het is wel verstandig dat je alle onderdelen van Origin en De Sims daar opzet. Ik denk dat het één op éen volledig overzetten van Origin en alle pakketten wel de beste methode zal zijn. Maar lees vooral de instructies van BluebellFlora er nog eens op na.

De site van haar is wel in het Engels maar aan de rechterkant is een Google vertaler ingebouwd waar je hopelijk wel wat aan zult hebben. Als je daarna nog (redelijk eenvoudige) vragen hebt dan hoop ik dat ik die voor je kan beantwoorden.

Veel succes met de aanschaf van je externe harde schijf en veel plezier met spelen. 😉

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,895 PostsLatest Activity: 18 hours ago