Forum Discussion

mindim's avatar
2 months ago
Solved

Sims vertraagd enorm en loopt vast door honden en katten

Mijn game loopt normaliter soepel, maar wanneer er een hond of kat aan mijn huishouden is toegevoegd, dan gaat het mis. De poppetjes moeten te lang nadenken voor ze een actie uitvoeren en soms loopt het spel daardoor vast. Ik kom er maar niet achter waarom dat nu is. 

Heb een nieuwe laptop van 1.5 maand oud. Volgens mij ruim voldoende om het te draaien. Wie heeft een oplossing? 

• Hey @mindim

Ik heb je DxDiag.txt even nagekeken en ben wel een paar zaken tegengekomen die aandacht verdienen. 

Mijn advies is om alle onderdelen van je laptop up to date te brengen. Dat houdt in: gebruik de Microsoft update en doe hetzelfde voor alle Microsoft Store onderdelen.

Daarnaast zal je ook de NVIDIA drivers moeten updaten. 

Voor de zekerheid kan je ook nog eens kijken bij de ondersteuning van: ASUS TUF Gaming A15|Laptops Voor gaming|ASUS Nederland

Hopelijk kan je hiermee vooruit. Als je hierna nog vragen hebt, laat het even weten

1 Reply

• Hey @mindim

Ik heb je DxDiag.txt even nagekeken en ben wel een paar zaken tegengekomen die aandacht verdienen. 

Mijn advies is om alle onderdelen van je laptop up to date te brengen. Dat houdt in: gebruik de Microsoft update en doe hetzelfde voor alle Microsoft Store onderdelen.

Daarnaast zal je ook de NVIDIA drivers moeten updaten. 

Voor de zekerheid kan je ook nog eens kijken bij de ondersteuning van: ASUS TUF Gaming A15|Laptops Voor gaming|ASUS Nederland

Hopelijk kan je hiermee vooruit. Als je hierna nog vragen hebt, laat het even weten

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 22 hours ago