Forum Discussion

justienxx's avatar
justienxx
New Novice
6 months ago

sims werkt niet meer

elke keer als ik de sims 4 een paar minuten speel dan werkt de play mode niet meer.
ik krijg geen balkjes meer waar de behoefte staan en bovenaan ook geen evenementen balk meer.
Dit meestal nadat ik van bouw mode naar play mode ga.

ik heb de sims 4 al geupdate gerepaird en ook undownload en terug gedownload.
niks lijkt te werken.

6 Replies

• Paragurl02's avatar
    Paragurl02
    Seasoned Newcomer
    6 months ago

Ik heb precies hetzelfde probleem! Tot nu toe nog geen oplossing gevonden...

• nu lukt het me na de laatste update wel om van build mode naar life mode te gaan maar ik promoveer van topingenieur rechtstraaks naar esport-deelnemer of je van het?

zo kan ik mijn scenario niet spelen 

• justienxx's avatar
    justienxx
    New Novice
    5 months ago

volgens systeemrequirementslab heeft mijn laptop de juiste systeemeisen.
    hieraan kan het dus niet liggen.
    ik werk met windows

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    5 months ago

Hey justienxx​ Maak je toevallig ook gebruik van aangepast materiaal (cc en/of mods) want op de foto lijkt het erop dat er een onderdeel uit standaardbalk bovenin mist. Als je gebruik maakt van aangepast materiaal kan dat de oorzaak zijn van je probleem.  

• justienxx's avatar
    justienxx
    New Novice
    5 months ago

neen dat doe ik niet geen cc en geen mods.
    wanneer de sims vast loopt is dan ziet het er pas uit zoals in de afbeelding

ook heb ik al aangegeven dat het niet meer vast loopt maar dat ik mijn scenario niet kan doen omdat ik van topingenieur rechtstreeks naar esport-deelnemer promoveer.

hij loopt dus na vorige update niet meer vast. 

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 9 hours ago
3,030 Posts