Forum Discussion

miekemuis2010's avatar
24 days ago
Solved

Sinds 'op avontuur' problemen met spel en computer

Hoi,

Ik heb net het uitbreidingspakket 'op avontuur' gekocht via Steam, ik wou met veel ideeën een nieuw spel opstarten. Cas ging goed maar vanaf dat ik wou beginnen bouwen ging het helemaal mis. Alles word wit en ik kan geen meubels of muren plaatsen. Ook kreeg ik de melding dat mijn videokaart niet herkend wordt en nog zoveel meer problemen. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes

• Het probleem is opgelost, ik heb een paar instellingen in mijn computer en in De Sims moeten aanpassen.

Groetjes

4 Replies

• Het probleem is opgelost, ik heb een paar instellingen in mijn computer en in De Sims moeten aanpassen.

Groetjes

• Dat is mooi. Wat heb je zowel aangepast aan het spel en in jouw computer? Ik heb dat probleem namelijk ook. En ik heb dat mij pc vastloopt na een tijd spelen. Wat ik niet had, totdat ik een keer de taal van mijn spel had aangepast in Nederlands en daarna weer terug naar Engels.

• Dag Lotje1981,

Ik heb een paar dingen aan mijn videokaart moeten aanpassen omdat dat mijn probleem was. Wat precies had ik aan chatgpt gevraagd, maar ben ik vergeten.

Hopelijk kan ik je  hiermee helpen.

Groetjes

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 17 hours ago
3,033 Posts