Forum Discussion

GuyMacPS3's avatar
GuyMacPS3
Rising Rookie
1 year ago
Solved

Sociale interacties mannelijke sims na update 27/4/24

Na de update 27/2/2024 kunnen mijn mannelijke sims geen sociale interacties meer doen met andere sims

Vrouwelijke sims hebben dat probleem niet

Ik heb gewisseld van huishouden en daar stelt zich het zelfde probleem : mannelijke sims :geen sociale interacties mogelijk

Mac versie

10 Replies

• Hey @GuyMacPS3,

Vervelend dat je daar nu ook last van hebt! Het ligt niet aan jou of jouw Mac.

Er is sprake van een bug en het Sims Direct Team onderzoekt nu waar het probleem mee te maken heeft. 

Op de Engelstalige forumpagina is er inmiddels een bug rapport aangemaakt en eventueel kan je daar Me too (ik ook aanklikken bij de eerste post.

Hopelijk komt er snel een kleine patch om dat probleem op te lossen.

• @GuyMacPS3 Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen dan kan ik geen interactie met vrouwelijke Sims uitvoeren. En ik speel op console.
  • jotet's avatar
    jotet
    1 year ago
    @Trismagistos Hallo ik heb sinds maandag niet meer gespeeld. En heb vandaag pas de update gedaan op mijn ps4. Is dit probleem al opgelost op pc...? Of hebben alle platforms hier nog last van?
  • Hey @jotet,

Als het goed is, is er ook een extra update voor console spelers uitgerold. Controleer ajb de status van jouw game vóórdat je gaat spelen.

Laat ajb even weten of je 'gewoon' kunt spelen.

• jotet's avatar
    jotet
    1 year ago
    @Trismagistos Ik heb het spel 'n uur geleden aan gezet en toen had ik eerst 'n update "versie 1.87" die ik geïnstalleerd heb. Daarna ben ik met m'n game begonnen te spelen en kwam er achter dat ik geen interactie meer uit kan voeren met vrouwelijke Sims. Met de mannelijke Sims lukt het wel. En naar mijn weten is dit de laatste en enige update die ik gehad heb. 😢
  • jotet's avatar
    jotet
    1 year ago
    @Trismagistos Hoi... Wil je ff vertellen dat ik de game heb afgesloten en op de console naar beschikbare updates heb gezocht. En daar stond er idd nog eentje "versie 1.88" die ik gelijk heb geïnstalleerd. Nu is 't probleem idd opgelost en kan ik weer interacties uitvoeren. Wil je bedanken voor je hulp en snelle reactie op m'n vraag. Wens je 'n fijne dag 👍🏻
  • GuyMacPS3's avatar
    GuyMacPS3
    Rising Rookie
    1 year ago

De update die is uitgerold lost het probleem inderdaad op.

Er was een workaround ook op het Engelstalige forum. 

Blijkbaar waren de skills de oorzaak. Als je Sim te goed kon zingen (level 5 of hoger) dan had je dat probleem.

Door via een cheat de skill te verlagen naar 3 was het probleem van de baan.

De update van EA zelf was er wel snel dus daar kunnen we best tevreden mee zijn..

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 2 days ago
3,032 Posts