Forum Discussion

Kalflutzooi's avatar
2 years ago

Speelmodus en bouwmodus hapert

Hey hoi! 

ik heb weer een probleempje met mijn Sims. Het spel hapert heel erg, zo vervelend dat ik heel moeilijk met mijn gezin kan spelen. Als ik bij een gezin bij hun kavelwoning ben en met ze in speelmodus ben dan hapert het constant, Sims haperen terwijl ze lopen, opslaan gaat langzaam, en dingen zoals outfits laden gaat ook haperend. In het begin dacht ik dat het door de grootte van mijn kavel kwam, het gebeurde namelijk vooral bij met gezinnen die op een grote kavel met bijvoorbeeld een boerderij woonde. Uiteindelijk heb ik al het ruis van de kavel weggehaald (overtollige struiken etc) toen dat niet hielp ben ik verhuist met het gezin naar een kleinere kavel, dat hielp wel, maar uiteindelijk begon het spel toch weer te haperen. Nu heb ik dat haperen dus eigenlijk gewoon bij elk gezin (klein of groot) en ook bij alle kavelwoningen. Het gekste is is dat als ik met mijn Sims vanaf hun kavelwoning naar een andere locatie ga reizen dat ze op die locatie er helemaal geen hapering is, dus bijvoorbeeld bij een restaurant of park, maakt niet uit waar ik ze heen breng dan stoppen ze met haperen, zodra ze weer terugreizen naar hun kavelwoning begint het haperen gelijk weer. Ik vraag me af hoe dit kan en of ik het kan oplossen. Ik heb nu 89 van de 150 Sims. Ik heb weleens meer Sims gehad dus denk niet dat het daaraan ligt. Ook heb ik alle cash verwijderd van de Sims en het spel gerepareerd, maar toch gaat het weer haperen. Misschien komt het door de verbinding van mijn eigen computer. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. 

Alvast bedankt!

1 Reply

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,939 PostsLatest Activity: 10 hours ago