5 years ago
Spel repareren
Elke keer als ik de sims 4 aan het repareren ben, loopt hij vast. En de chat is dan ook offline. Ik heb origin nu 2 dagen achter elkaar opnieuw geïnstalleerd. Ik heb ook dingen van mijn pc afgegooid,...
Van de sims zelf heb ik niks verwijderd. Dacht dat ik te weinig schijfruimte had, wat dus niet zo was. Ook nu weer problemen. De eerste 10 gaan goed en daarna begint het met dat de chat offline is. En er uitbreidingen niet gerepareerd kunnen worden.
Ik heb ook niks anders open staan dan alleen origin.
Origin ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd met als optie als administrator uitvoeren.
Ik zag trouwens net bij taakbeheer dat ik de 32-bit versie heb. Is dit de goeie?
Hey @Pliintje,
Heb je al geprobeerd om de cache van Origin te legen, de instellingen voor Gebruikersaccountbeheer aan te passen en tijdelijk jouw anti-virus en firewalls uit te schakelen zoals @RealSimmor0 had aangegeven?
@EA_Jason schreef:Hey @Pliintje,
Heb je al geprobeerd om de cache van Origin te legen, de instellingen voor Gebruikersaccountbeheer aan te passen en tijdelijk jouw anti-virus en firewalls uit te schakelen zoals @RealSimmor0 had aangegeven?
Ja heb ik nu gedaan. Lukt nog steeds niet.
@Trismagistos schreef:
@PliintjeZou je ons iets meer specificaties van jouw computer kunnen geven? Want telkens repareren is niet zo zinvol. Als we weten wat voor een soort computer je hebt en welk besturingsprogramma dan kunnen we je ook beter helpen. Nu doen we allerlei suggesties maar een echte diagnose kunnen we niet stellen.
Alvast bedankt.
Hartelijke groet.
Ik heb een Dell inspiron 15 of 17. Ik gebruik Windows 10. Heb laatst een Windows update gehad en een origin update tegelijk. Sindsdien doet ie zo raar. Daarvoor nooit problemen gehad ermee. Ik heb een 64-bit laptop. De laptop die ik gebruik is ongeveer 7 jaar oud. Maar kon prima alle uitbreidingen spelen. Dus van legacy is geen sprake