5 years ago
Spel repareren
Elke keer als ik de sims 4 aan het repareren ben, loopt hij vast. En de chat is dan ook offline. Ik heb origin nu 2 dagen achter elkaar opnieuw geïnstalleerd. Ik heb ook dingen van mijn pc afgegooid,...
@Trismagistos schreef:
Dank je @Pliintje, daar hebben we al meer aan toch houd ik nog wel een paar vragen want een Dell van zeven jaar oud is niet de nieuwste.
Ik heb eens gekeken op naar wat extra specificaties maar dan wordt het lastig want is het nu een Dell 15 of een Dell 17.
Zou je voor mij een screenshot willen maken van de apparaat specificaties? Bij het instellingen scherm van Windows 10 (tandwieltje) zie je links bovenin de optie systeem. Helemaal onderin links staat dan info. Als je dat aanklikt zie je aan de rechterkant apparaat specificaties staan.
Als er niet al te veel is veranderd staat daar de naam en het nummer van jouw Dell en de processor. Aan de hand daarvan kan ik mijn zoek opdracht verfijnen en eens verder kijken.
Ik ga er van uit dat je een 64 bit laptop hebt met oorspronkelijk windows 8 of 8.1 en dat daar later windows 10 op is gezet.
Het is nu eigenlijk belangrijk dat we weten welke grafische kaart er inzit.
Je kan natuurlijk ook zelf een programmaatje draaien om te kijken of alles het zou moeten doen: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/the-sims-4/12305
Als je daar een screenshot van maakt, kunnen we ook wat meer adviezen geven.
Hartelijke groet.
De tips hebben helaas niet gewerkt. Ben nu met die opdrachtprompt bezig. Hieronder de specificaties.
Resultaten van het geen wat nu is geprobeerd en gevraagd.