Forum Discussion

KIKICJR's avatar
KIKICJR
Seasoned Newcomer
2 months ago

Spel start niet meer op

Hai, gisteravond wilde ik de sims opstarten maar deze start niet meer op. Het scherm word zwart en gaat dan knipperen en uiteindelijk word het wit en blijf het laden maar gebeurd er niks. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

computer opnieuw aan en uit, spel repareren in ea app, uitlogen en opnieuw inloggen op ea, ea repareren, ea app verwijderen en opnieuw installeren.

Niks is veranderd. Ik heb nu 2x geprobeerd contact op te nemen met ea via een chat maar komt geen reactie uit.  Het ligt niet aan de laptop. Ik heb deze laptop 1 maand geleden nieuw gekocht. Heb er al eerder sims op kunnen spelen. Andere spellen op stream werken wel allemaal. 

Ik hoop dat jullie weten wat ik nog kan doen om dit probleem op te lossen

1 Reply

• Ik denk dat dit het probleem is. Je hebt het eerder in de post erover dat je de sims via EAapp speelt, maar later heb je over dat je andere spellen via stream wel gewoon werken. Heb je de sims 4 misschien zowel via EA als via Stream geïnstalleerd? Heb je al geprobeerd de sims 4 via Stream te spelen in plaats van via de EA app?

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,940 PostsLatest Activity: 6 hours ago