Forum Discussion

Anneliefje's avatar
6 years ago
Solved

Standaard werelden weg

Hee,

Ik start net de Sims 4 op en alle standaardwerelden zijn weg. Ik kan ze nergens vinden.

Ik kan alleen naar de werelden die ik heb gekocht bij een uitbreidingspakket.

Ik heb helemaal niks veranderd in de instellingen ofzo.

help meee, al mijn huishoudens zitten in de gratis werelden en nu kan ik daar niet mee spelen.

• Heb je dan ook de basisstappen gedaan, @Anneliefje?

Map van De Sims 4 hernoemen die in je "Documenten\Electronic Arts" zal staan.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Repareer De Sims via je spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 en kies je de "Repareren" optie.
    De Sims 4 schoon te starten en gaan testen met een nieuw gemaakte Sim / huishouden. Is je probleem opgelost?

Groetjes.

5 Replies

• Hallo @Anneliefje,

Wordt je spelvoortgang bewaard op de juiste locatie? De standaardlocatie zou in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" moeten zijn.

Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties")? Begin met die allen te ontdoen van je spel.
    Aansluitend de basisstappen opvolgen en controleren dat De Sims 4 al is bijgewerkt naar de laatste versie.

Groetjes.
  • Anneliefje's avatar
    Anneliefje
    6 years ago

Hallo,

Heel erg bedankt voor je snelle reactie.

1. Alles van de Sims 4 zit gewoon in de goede map en de Sims 4 is geüpdatet! 

2. Ja, ik gebruik modificaties, ik heb ze allemaal verwijderd uit de map '''mods''. 

Ik heb zojuist Sims weer opnieuw opgestart en de werelden zijn nog steeds weg...

-Anneliefje

• Heb je dan ook de basisstappen gedaan, @Anneliefje?

Map van De Sims 4 hernoemen die in je "Documenten\Electronic Arts" zal staan.
    De cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
    Repareer De Sims via je spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 en kies je de "Repareren" optie.
    De Sims 4 schoon te starten en gaan testen met een nieuw gemaakte Sim / huishouden. Is je probleem opgelost?

Groetjes.
  • Anneliefje's avatar
    Anneliefje
    6 years ago

OMG, echt heel erg bedankt, het is gelukt!!!! Hij doet het weer, door het reparen wat ik op het laatst heb gedaan (volgens mij de makkelijkste stap die ik in het begin al had moeten doen, hihi oops)

• Graag gedaan, @Anneliefje.

Je dient toch eerst de aangepaste inhoud ("modificaties") hebben verwijderd, want die kunnen het reparatieproces alsnog verhinderen.

Groetjes.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 2 days ago