Forum Discussion
5 Replies
- Lotje19812 years agoNew Ace
Probeer je het appartement op een lege kavel te plaatsen? Of is de kavel al bebouwd?
Hey @josefien1234,
Kan je aangeven om welk appartement het gaat en of er toevallig door de maker gebruik is gemaakt van de cheat 'MOO' (bb.moveobjects on)? Als dat zo is dan ligt het niet aan jou dat het appartement muren kwijt raakt. Als het goed is zou je het appartement dan wel moeten kunnen plaatsen als jij ook éérst de cheat aanzet voordat je het appartement plaatst.
Als je ook zou willen aangeven om welke kavel het gaat dan weet ik meer en kan je eventueel ook nog andere tips geven,
- @Lotje1981 Ik heb geprobeerd om op een lege kavel te plaatsen.
- @Trismagistos Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij de kruidpeperhuis appartementen,...
Hey @josefien1234,
Dank je voor de extra informatie. In het Engels heet dit appartementencomplex 'The Culpepper House'. Jammer genoeg zijn hier meerdere problemen mee en ook voldoende bug rapporten.
Bijvoorbeeld deze: [OPEN] [CL] Apartements: Cutaway view shows other Apartement - Answer HQ (ea.com)
Ik vermoed dat jouw probleem hier bijgerekend kan worden. Veel van de appartementen die je in de galerie voor dit complex kunt vinden, hebben een vergelijkbaar probleem.
Hopelijk kan je zelf nog wel wat aanpassen.
Laat even weten of je daarbij hulp nodig hebt.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 2 hours ago