Forum Discussion

josefien1234's avatar
2 years ago

Stedelijk leven; Kan geen appartementen correct plaatsen vanuit de Galerij

Zijn er nog mensen met dit probleem?

Ik kan geen volledige appartement plaatsen vanuit de galerij.

Hij geeft namelijk een foutmelding aan; "het is niet mogelijk om iets uit de kavelgrens te plaatsen". Terwijl de ruimte er perfect inpast.

Hij wilt de ruimte wel plaatsen als je het volledig in het gebouw doet, dit zorgt ervoor dat er spullen en muren verdwijnen.

Kan iemand helpen, of is dit al een gekend probleem?

Met vriendelijke groeten.

5 Replies

• Probeer je het appartement op een lege kavel te plaatsen? Of is de kavel al bebouwd? 

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @josefien1234,

Kan je aangeven om welk appartement het gaat en of er toevallig door de maker gebruik is gemaakt van de cheat 'MOO' (bb.moveobjects on)? Als dat zo is dan ligt het niet aan jou dat het appartement muren kwijt raakt. Als het goed is zou je het appartement dan wel moeten kunnen plaatsen als jij ook éérst de cheat aanzet voordat je het appartement plaatst.

Als je ook zou willen aangeven om welke kavel het gaat dan weet ik meer en kan je eventueel ook nog andere tips geven,

• Trismagistos's avatar
    Trismagistos
    Hero
    2 years ago

Hey @josefien1234,

Dank je voor de extra informatie. In het Engels heet dit appartementencomplex 'The Culpepper House'. Jammer genoeg zijn hier meerdere problemen mee en ook voldoende bug rapporten.

Bijvoorbeeld deze: [OPEN] [CL] Apartements: Cutaway view shows other Apartement - Answer HQ (ea.com) 

Ik vermoed dat jouw probleem hier bijgerekend kan worden. Veel van de appartementen die je in de galerie voor dit complex kunt vinden, hebben een vergelijkbaar probleem. 

Hopelijk kan je zelf nog wel wat aanpassen. 

Laat even weten of je daarbij hulp nodig hebt.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,945 PostsLatest Activity: 2 hours ago