Forum Discussion

3b39c352354a294e's avatar
3b39c352354a294e
Rising Newcomer
2 months ago

Storing scherm

Sinds een aantal weken doet het scherm van de sims 4 raar. Met opstarten gaat alles goed maar zodra ik van scherm wissel door bijv te reizen, te gaan werken of iets te veranderen in huis door naar de bouwcattegorie te gaan, verandert het scherm. Er blijft een rode rand rondom het scherm staan, net zoals bij pauze. Ook verdwijnt onderaan de volledige balk met behoeftes, carriere, gezin, alles! Ik kan ook nergens meer op klikken. Het beeld zelf gaat gewoon verder. Mijn sims trekken hun eigen plan, maar ik kan niks meer zelf besturen en heb niet meer de opties onderin beeld. Lastig uit te leggen. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen! Ik heb al het spel verwijdert, opnieuw gedownload, gerepareerd. Niks helpt. 

4 Replies

• Dat is erg vervelend. Heb je misschien verouderd aangepast materiaal of Mods? Je kan de balk van het spel terughalen door op de tabtoets op het toetsenbord te klikken.

• 3b39c352354a294e's avatar
    3b39c352354a294e
    Rising Newcomer
    2 months ago

Ik heb inderdaad mods. Ik wil ze natuurlijk niet verwijderen want ik heb ze voor ALLES gebruikt haha. Misschien toch eens proberen de mods uit de EA map te halen? Ligt het daar niet aan kan ik ze er weer inzetten. 
    Raad je me nog iets aan? Dacht dat helemaal opnieuw beginnen misschien zou helpen.. alle families wissen. Dank voor je reactie

• Lotje1981's avatar
    Lotje1981
    New Ace
    29 days ago

Een alternatief voor de mod verwijderen is een geüpdated versie te downloaden als er een update van beschikbaar is. En even de LocalThumbcache.package bestand verwijderen

• lindsaytergouw's avatar
    lindsaytergouw
    Seasoned Newcomer
    25 days ago

Mods die dit soort dingen vaak veroorzaken zijn mods die aanpassingen doen aan de UI, voor mij is de boosdoener vaak “UI cheats”, maar als je wil weten welke mods betrekking hebben tot je UI, kan je de “better exceptions” mod downloaden van Twisted Mexi, en dan bij het laden in je spel “Open Better Exceptions Menu” en dan “Locate all UI mods”. Sowieso denk ik dat t goed is deze mod te downloaden want die scant al je mods en geeft aan wanneer er ergens zich een fout voordoet. Succes! :)

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,889 PostsLatest Activity: 3 days ago