Ik had de sims 4 ingesteld in Nederlands, maar doordat het spel niet meer opstartte heb ik het in het Engels gezet en toen werkte de sims weer. Nu heb ik de taal terug in het Nederlands gezet, maar het spel blijft in het Engels. Wat moet ik nu doen?
@Lien26117 Start je de Sims 4 met Origin of met een ander programma? In Origin heb je namelijk wel een optie speleigenschappen maar in bijvoorbeeld EA-Desktop niet. Zou je misschien ook kunnen aangeven met welk systeem je De Sims 4 speelt? Als je met een MacOS speelt zal je het anders moeten oplossen dan met een Windows computer.
Als je met Origin opent dan kan je daar de taal aanpassen. Klik links bovenin op Origin en dan op applicatie instellingen. Direct onder toepassing zie je dan de opties voor standaardscherm en taal. Bij Taal kan je als het goed is kiezen voor Nederlands. Daarna zal je de Sims waarschijnlijk even moeten repareren of wachten tot Origin de juiste taal versie heeft geïnstalleerd.
Hopelijk beantwoord dat jouw vraag. De knop Speleigenschappen heb ik nog niet gezien. Zou je daarvan als je dat toch bedoelt een screenshot willen opladen?
Mocht je hier nog steeds tegen aan lopen, zou je dan toevallig voor ons een screenshot kunnen maken hiervan en hier kunnen posten tezamen met de informatie die gevraagd werd door @Trismagistos?
We zullen ons best doen je zo goed mogelijk te helpen 🙂
- EA_Neil
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,943 PostsLatest Activity: 5 days ago