Forum Discussion
4 years ago
Hey iedereen!
Ik heb een probleem. Ik gebruik al een paar jaar costum content en mods. Die hebben altijd perfect gewerkt in mijn game. Al even hoorde ik van de UI cheats mod en mc command center en ik wilde die een paar weken terug downloaden. Enkel werken die niet. Bij de UI cheat komt het cheat menu er wel op, maar als ik eenmaal een getal ingeef gebeurt er niks. Bij mijn mc command center komt er gewoon niets op. Ik heb alles geprobeerd: rechtstreeks in mijn mod folder gezet, in een aparte folder, alles uitgepakt, niet uitgepakt etc etc.
Ik weet echt niet wat er fout is.
Met vriendelijke groeten
monique23051
4 years agoSeasoned Ace
@lise_mari2004 Hoi Lise_mari2004 als het goed is moet UI cheat werken momenteel bij mij nl. wel. Ik heb de MCCC eruit gegooid omdat ik die niet fijn vond. Meestal werken ze die Mods wél bij na de patch en nadat er een nieuw pack komt. Ik zou het er even uit "gooien" als ik jou was en even "zonder" spelen. Gewoon de traditionele "cheats" gebruiken. Zie: https://www.moonshinesim.nl/sims-4-cheats.html evt. voor alle cheatcodes. Ik hoop je hiermee een beetje te hebben geholpen. Er zijn behoorlijk veel bugs na installatie van dit pack heb ik gemerkt.
Veel plezier,
Groetjes Monique
Veel plezier,
Groetjes Monique