Forum Discussion

piretts's avatar
2 years ago

uitbreidingspakketten doen het niet

hoii

ik speel al jaren de sims en heb over die jaren al heel wat geld gestopt in uitbereidingspakketten. na de laatste update wilde ik weer sims gaan spelen maar al mijn pakketten zijn niet geladen, in het spel zegt hij dat ik opnieuw moet opstartten. nu heb ik inmiddels zowel de sims, EA en mijn MacBook opnieuw opgestart maar ik kan nog steeds niet spelen met mijn pakketten, er blijft ook staan ''opnieuw opstartten''

Ik weet zelf niet meer wat ik verder moet doen ik heb van alles geprobeerd, kan iemand mij misschien helpen?

4 Replies

• Heb je misschien mods en aangepast materiaal dat een hele tijd niet meer geüpdatet zijn?

• piretts's avatar
    piretts
    2 years ago

niet dat ik weet, ik heb dit zelf eigenlijk nog nooit gedaan denk dat dit altijd vanzelf is gegaan. 

gaat dat niet tegelijk met de sims zelf dan?

• Sabouma's avatar
    Sabouma
    Rising Veteran
    2 years ago

nee... mods moet je altijd zelf updaten

• Hey @piretts,

Is jouw probleem inmiddels al opgelost? Zo niet dan zou ik graag wat meer informatie willen hebben over jouw MacBook. Als het kan ook de specificaties; 

Als je hulp nodig hebt om die te vinden laat dat dan ook even weten.

Featured Places

Node avatar for De Sims 4 Technische problemen & bugs

De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.Latest Activity: 3 days ago
3,019 Posts