Forum Discussion
Hey @NannetteGouw ,
Deze foutmelding komt vaak voor als iets zoals een firewall/anti-virus op de computer hebt staan. Alhoewel het natuurlijk super is dat ze je beschermen van een virus kan het soms ook updates blokkeren.
Weet je toevallig of er een anti-virus/firewall op jouw computer staat zoals McAfee, Norton, AVG, etc.?
- 8 years ago
Ik heb malwerebytes draaien normaal geeft die geen probleem
- 8 years ago
Maar je had gelijk, ik heb hem uitgezet, en nu wilde origin wel updaten...... Dank je wel
- EA_Neil8 years ago
EA Staff (Retired)
Geweldig om te horen dat het gewerkt heeft @NannetteGouw ! Het kan inderdaad soms voor komen dat de update gezien wordt als een aanval op de computer. Nu hij geinstalleerd is zou ik hem weer aan zetten zodat je computer verder weer veilig is en niet ongevraagd iets kan installeren.
Veel speelplezier!
- 7 years ago
Vergeet niet deze opnieuw in te schakelen, @NannetteGouw
Is deze al bijgewerkt naar de laatste versie en heeft het de nieuwste definitie bestanden?
Misschien dien je de laatste versie eerste te downloaden van de website van de maker, vervolgens de oude te verwijderen en daarna de nieuwe te installeren. Kan dit vermeld staan in de (online) documentatie / help?
Voeg de Origin cliënt toe aan de uitzonderingslijst van dit beveiligingssoftware. Dit wordt ook wel de Witte lijst genoemd.
- 6 years ago
beste
ik kan origin niet openen en instaleren hij geeft continu een fout melding?
kan jij mij helpen
- 6 years agoWelke foutmelding zie je dan, @zowy1992? Kan je een schermafdruk van maken en de opgeslagen afbeeldingsbestandstype toevoegen als een bijlage bij je reactie?
Groetjes.- 6 years ago
Deze melding krijg ik steeds
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 4 days ago