5 years ago
Vechtende sims
hallo simmers , een bekend probleem die maar niet opgelost geraakt ... ik heb een restaurant en nooit problemen gehad, maar na een laatste update vechten de sims in mijn restaurant waardoor mijn wi...
@rover1005 De cheat was er vanaf het begin maar er was niet veel bekendheid aan gegeven. Het plaatsen van een brievenbus op openbare kavels is altijd mogelijk geweest en maakt het cheaten een stuk gemakkelijker. Cheats maken trouwens een wezenlijk onderdeel uit van De Sims; al vanaf het begin. Als je wilt, kan je ook een community board plaatsen op elke kavel er ontstaan dan nog meer spelmogelijkheden. Ik zorg ervoor dat ieder park er een heeft dan kan ik ook nog eens wisselen in de publieke ruimte.
Veel plezier met spelen. 😉
Ik gebruik echt nooit cheats *kuch*motherlode*kuch* ...
Veel speelplezier en bedankt voor het extra inzicht @Trismagistos !
- EA_Neil
Motherlode is zo 2020 @EA_Neil Gewoon een beetje tuinieren met een paar geldboompjes levert veel meer op 💰💰💰. Trouwens waarom zou je; na 9.999.999 telt het toch niet verder. Maar ik zal maar niet te veel verklappen. Druppelsgewijs en hier en daar een tipje van de sluier oplichten dan blijft het leuk voor iedereen!
Veel plezier met spelen. 😎