Forum Discussion

Stefflater's avatar
Stefflater
Rising Rookie
2 months ago

Vervelende uitleg

Hi, sinds de laatste update verschijnt er bij mij uitleg op het scherm dat ik maar niet weg krijg. 

Ik speel intussen al lang genoeg met de Sims om te weten hoe ik de camera kan bewegen en zo. Wel slaag ik er niet in om dit uit te schakelen. Misschien een heel dom iets, maar het is wel vervelend. Iemand een idee? Dank bij voorbaat. 

7 Replies

• Misschien een stoppe vraag, maar heb je geprobeerd in spelopties onder uitleg en tips begeleiding uitschakelen geprobeerd? Of misschien begeleiding resetten en dan uitschakelen? Of de ontdekkinstochten?

• SinisterAngg's avatar
    SinisterAngg
    Seasoned Newcomer
    2 months ago

Heb je dit al weggekregen? Ik heb hetzelfde probleem sinds de update...

• Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld, vandaag de update gedaan en nu krijg ik dit ook in het beeld te zien.

• Ik heb het inmiddels gevonden. Je kunt het uitschakelen in het spel: spelopties, uitleg en tips, vinkje uitzetten bij helpcentrum icoontje

• EternalSecrets's avatar
    EternalSecrets
    Seasoned Novice
    2 months ago

Je bent een held! Ik kreeg het ook maar niet weg. Lang leven dit forum, haha

• Stefflater's avatar
    Stefflater
    Rising Rookie
    31 days ago

Inderdaad. Bij uitleg en tips moet je begeleiding uitschakelen. Dom van me dat ik dit niet eerder had opgemerkt. 

• Grappig, bij mij was na de update die optie automatisch uitgeschakeld. Ik hoefde niks te doen.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,927 PostsLatest Activity: 2 hours ago