Vuur niet te blussen
Beste EA,
Mijn Sim heeft een brand in huis gekregen en ik had de optie om deze te blussen. Helaas echter kon ik hier niks aan doen, omdat mijn Sim zei dat ze niet op die plek kon komen waar ik had geklikt om te gaan blussen. Resultaat: huis afgefikt, met mijn Sim dood. Als * kon ik haar niet veilig buiten laten staan, dan verbrandt ze namelijk ook, in de zon.
Tevens kreeg ik steeds de interactie "deze actie is niet mogelijk door een mogelijke brand in de woning". Ik kon dus ook geen extra klein huisje maken zodat mijn Sim daarin veilig kon afwachten tot het hele huis was afgebrand. Ik heb dus ook een deel van het spel niet kunnen opslaan. Hier baal ik best wel van. Het zou fijn zijn dat er alsnog politie/brandweer/ambulance zou worden toegevoegd aan het spel in dit soort gevallen, òf dat de interactie het gewoon goed doet met dat de Sim het vuur kan blussen.
Graag ontvang ik hier een reactie op en een oplossing, want dit overkomt vast elke Simmer wel met een vuur in huis, die er niks tegen kan beginnen.