Forum Discussion
Ik was gisteren op zoek naar Nederlandstalige info over de update en nieuwe uitbreiding volgende maand. Je mag mij ook toevoegen aan de spelers die graag de officiële blog en patch notes in het Nederlands lezen.
Ik vind het jammer dat het lijstje alsmaar langer wordt
- geen nieuws meer in het Nederlands (blog en patch notes)
- geen Nederlandse versie van de EA app terwijl origin dit wel had
- geen Nederlandse versie van sims middeleeuwen in de EA app (gelukkig wel nog in origin)
Ik hoop dat sims 5/project René wel nog in het Nederlands beschikbaar zal zijn.
Nog een aanvulling op mijn opmerking van November 2022: Als ze toch bezig zijn de officiële site weer terug in Nederlands beschikbaar te stellen, zouden ze dat ook gelijk kunnen toepassen op de EA-app.
- EA_Leeuw2 years agoCommunity Manager
Ja, wij vinden het ook erg vervelend. Helaas is het op dit moment niet bekend of dat de ea.com De Sims 4 website ooit nog in het Nederlands zal terugkeren, of dat de EA app ooit Nederlands gaat ondersteunen. De feedback is meermaals doorgegeven, dus nu is het afwachten en duimen.
Deze forums zijn voor nu de enige plaats waar je de Update Notes in het Nederlands zal kunnen lezen, dit zal ook zo blijven. Voor hoeland, tja, dat weten we helaas niet. Natuurlijk hopen wij dat dit forum wel blijft bestaan en dat we de Update Notes ook in het Nederlands blijven krijgen, maar helaas gaan wij hier niet direct over.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 9 minutes ago
- 9 days ago
- 9 days ago
- 9 days ago