Forum Discussion

monique23051's avatar
8 months ago
Solved

Wanneer mijn sims verhuizen, zijn alle spullen niet meer van hen?

Hallo,

Ik heb al een tijdje dit probleem en er op gegoogled en las op Engelse Forum dat dit al langere tijd speelt. Is er geen oplossing voor te bedenken? Ze nemen alle spulletjes mee naar hun nieuwe huis en daarna gaan bijvoorbeeld spulletjes kapot. dan kunnen ze ze niet meer maken, als je bijvoorbeeld een speelgoedkist hebt, dan kunnen ze er geen spulletjes in plaatsen want dat is niet van hun, ook de koelkast is niet echt goed mee om te gaan, want je kan er zelfs niets in plaatsen. Ik dacht ik breng het ook hier eventjes onder de aandacht of er misschien meerdere mensen met dit probleem zitten? Ik vind het erg vervelend worden en het enige wat de sim kan doen is álles opnieuw kopen :-( Het is zelfs met 'basis' dingetjes zoals computers, diepvries/koelkast, wc douche enzo dat je dus het niet kan fixen maar gelijk de reparatiedienst moet bellen en die komen niet eens want het is niet van hun...Blijft vaag...

[OPEN] Ownership disappears from objects - Pagina 5 - Answer HQ Hier staat het artikel sinds vorig jaar december schijnbaar al wat mensen last ervan hebben. Ik heb het ook al langere tijd, maar merk het nu erger omdat ik een aantal sims verhuisd heb...Niet meer verhuizen is de enige oplossing? 😃 haha...

Groetjes Monique (PS kan geen screenshots toevoegen) 

• Hey @monique23051,

Je hebt gelijk! Het is een probleem dat al jaren speelt en er wordt weinig tot niets aan gedaan. 

Alles opnieuw aanschaffen als je spullen stuk gaan, is blijkbaar de enige mogelijkheid. Wel een voordeel als je nog Sims hebt die je wilt ontwikkelen in de vaardigheid handigheid of als je dit onderdeel in een van je levensdoelen hebt staan. 

Als je geld tekort komt voor de aanschaf van nieuwe spullen kan je altijd even cheaten, toch?

1 Reply

• Hey @monique23051,

Je hebt gelijk! Het is een probleem dat al jaren speelt en er wordt weinig tot niets aan gedaan. 

Alles opnieuw aanschaffen als je spullen stuk gaan, is blijkbaar de enige mogelijkheid. Wel een voordeel als je nog Sims hebt die je wilt ontwikkelen in de vaardigheid handigheid of als je dit onderdeel in een van je levensdoelen hebt staan. 

Als je geld tekort komt voor de aanschaf van nieuwe spullen kan je altijd even cheaten, toch?

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,879 PostsLatest Activity: 21 hours ago