Hoihoii! Ik speel de sims 4 op mijn xbox one, maar hij blijft sluiten. soms na een paar minuten spelen, maar tegenwoordig al tijdens het laden van het spel. wie kan me helpen? ik ...
Ik heb gedaan wat je zei. Met de nieuwe familie op mijn normale account gaan, opslaan en dan terugkomen. Er is niks aan de hand. Het spel werkt bij mijn nieuwe sim nog.
De Alternate Mac address zou niks te maken moeten hebben met jouw opgeslagen spellen.
Mocht dit niet helpen tezamen met die restart dan moeten we toch mogelijk kijken naar een herinstallatie wat mogelijk wel de save files kan wissen. De reden dat we liever eerst het andere proberen is om dit te voorkomen.
Je kon het hele spel niet meer in komen of was het puur die familie/wereld?
Ja het was het hele spel, niet alleen een bepaalde familie/stad. Ik ben nu aan het herinstalleren, Ik hou je op de hoogte! Onwijs bedankt voor de hulp en duidelijke/snelle antwoorden!
Mocht het spel wel draaien op een ander profiel dan moeten we uiteindelijk mogelijk de opgeslagen saves verwijderen mocht dit de boosdoener zijn om te zien of dat de oplossing is en dat corrupt is geraakt.
Ik heb een nieuw account aangemaakt, maar op mijn andere account Ben ik ingelogd met mijn EA account. Kan ik dit overzetten? Sorry voor al die vragen๐
Sorry voor de late reactie, mijn weekend was helaas al begonnen.
Het idee achter het testen op een ander account is om te kijken of het daar wel werkt maar uiteindelijk is het niet het plan om daar door te blijven spelen want we willen natuurlijk op je normale account blijven spelen.
Ik was benieuwd of het spel wel startte op een ander Xbox account op dezelfde console?
Klopt! Vandaar dat het puur is om te testen om te zien of het spel daar wel werkt of niet (zonder uitbreidingen) en dat we daarna terug gaan naar jouw hoofdaccount.
Mocht het daar wel werken dan weten we dat het mogelijk met een save file te maken heeft in plaats van het spel zelf.
Laat het ons weten of het basisspel daar verder wel gewoon start zonder problemen of dat ook ook problemen geeft.
Het is dus echt puur om te zien of het spel prima draait. Als het start kijk of je bijvoorbeeld een familie kunt maken met willekeurige namen om te zien of het laadt. Niet zozeer om daar op verder te blijven spelen omdat we uiteindelijk de uitbreidingen ook willen ๐
Ik heb via een ander account de sims basisspel opgestart, en dat lukte! Via het account dat ik altijd speel, ben ik een nieuw spel begonnen, en daar zijn ook geen problemen, met uitbreidingen erbij zelfs...
Ja, heel vreemd. Ik heb dit dus geprobeerd met het account dat ik altijd gebruik. Inplaats van 'spel laden' drukte ik op 'nieuw spel.' Hier is niks aan de hand.
Ik heb gedaan wat je zei. Met de nieuwe familie op mijn normale account gaan, opslaan en dan terugkomen. Er is niks aan de hand. Het spel werkt bij mijn nieuwe sim nog.
Ik wil je in ieder geval enorm bedanken voor de hulp en tijd! Echt heel dankbaar! Ik ga lekker opnieuw beginnen! Als ik vragen heb of weer vas kom te lopen, laat ik mij horen, haha!
Groetjesss
-Miel17W
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 9 hours ago