Winkels werken niet meer
Winkels werken niet meer na update.
Ik kan nu alleen nog maar vragen aan de klanten om weg te gaan. Er kan niets meer gekocht worden en de klanten staan er ook alleen maar en zijn niet bezig met een product wat ze eventueel willen hebben met het blauwe balkje erboven.
Als ik met een andere familie die geen winkel bezit naar een winkel ga dan kan ik ook niets meer kopen ook al staan de producten officieel wel te koop. Het maakt daarin niet uit of die wel of geen eigenaar meer heeft. Ik heb 5 winkels die ik regelmatig met andere families bezoek en het is een belangrijk onderdeel van mijn gameplay.
Ik heb daarna alle mods verwijderd ( en ik gebruik eigenlijk alleen mccc en UI_Cheats_Extension_v1.47 ook de nieuwste versies die net na de update uit zijn ) en het spel gerepareerd via de EA app en het probleem blijft.
In het kort na verwijdering mods en reperatie zijn de winkels niet speelbaar npc en speelbare sims kunnen op geen enkele manier iets kopen na de update.
Shops no longer work after update.
I can now only ask the customers to leave. Nothing can be bought anymore and the customers are also just standing there and are not busy with a product that they might want with the blue bar above it.
If I go to a shop with another family that does not own a shop, I can no longer buy anything even if the products are officially for sale. It does not matter whether or not it has an owner anymore. I have 5 shops that I regularly visit with other families and it is an important part of my gameplay.
I then removed all mods (and I actually only use mccc and UI_Cheats_Extension_v1.47 also the newest versions that were released just after the update) and repaired the game via the EA app and the problem remains.
Briefly explained. After removing mods and repairing, the shops are not playable. NPC and playable sims can not buy anything in any way after the update.