Forum Discussion
Hey @Simmie99,
Het bericht van de verouderende Sims heb ik ook overgenomen van een lid van een groep helpers die zoeken naar oplossingen voor problemen (vooral na patchupdates)
Het kan heel goed zijn dat er onderdelen van een oude bug hierin meespeelden.
De tekst van het oorspronkelijke bericht (Engels) geef ik hier even weer: "Ik had een peuter en kind die leeftijdsbubbels hadden. Om ze niet te laten verouderden en om ze te redden schakelde ik de veroudering over naar normaal en schakelde vervolgens veroudering uit." Deze Simmer speelde de korte variant en haar baby vertoonde dezelfde trekken als bij de 'bug' na de update van Middelbare School. Deze speler heeft trouwens wel eerst twee verjongingsdrankjes gebruikt om het tij te keren.
Misschien dat ik in mijn situatie (ik speel met een aantal mods en heb een aangepaste leeftijdspanne voor mijn Sims) was vergeten dat ik een oudere save speelde en het bestand localthumbs.package niet op tijd had verwijderd. Maar zoals zo vaak bij grote updates (beter mee verlegen dan om verlegen) 🤔
Voor wat betref de testingcheats. Gelukkig mag het allebei. Dus 'true' of 'on' en 'false' of 'off' geven allebei hetzelfde resultaat. Probeer het maar eens 😉
@Trismagistos bedankt voor de tip dat testingcheats On en Off ook werkt. 😉
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 11 hours ago
- 20 hours ago
- 3 days ago