Forum Discussion
Speel je met of zonder modificaties (cc)?
Ik weet wel een oplossing maar die houdt in dat je moet kiezen voor een 'bloedlijn' en dus één occulte eigenschap. Als je dat niet wilt, weet ik zo snel geen oplossing.
Laat even wat meer weten ajb.
Hartelijke groet.
Bedankt voor je reactie! Ik speel inderdaad met wat cc maar ik gebruik over het algemeen niet alleen mc commandant center en eentje voor de behoeftes. En het was niet te bedoeling om een om deze mix van een sim te maken dus als ik het zeemeersim weg kan halen dan zou ik dat graag willen!
- Trismagistos6 years agoHero
@MmEeRrEeLl eigenlijk is dit meer een game probleem dan een van technische aard. Maar ik zal proberen zo kort mogelijk aan te geven wat je kan doen. Met command center kan je in het spel de occulte eigenschap van je sims weghalen. Klik op de sim die het betreft en dan op de command center optie. Klik op Sim commando's een na laatste onderin en dan op occulte commando's daar vind je de optie om je sims weer 'normaal' te maken. Laat even weten of het je is gelukt.
Let op want EA en Origin ondersteunen geen CC of andere modificaties die het spel zouden kunnen aantasten.
Hartelijke groet en sterkte met het oplossen.
About De Sims 4 Technische problemen & bugs
Recent Discussions
- 3 days ago
- 7 days ago