Forum Discussion

AnnaBolt2008's avatar
5 years ago

Zwarte meubels

ik heb een vervelend probleem met mijn meubels die in mijn huis staan als ik met me muis er op klik/schuif dan wordt de meubel zwart en dat is vervelend.

en ik wou een kat kopen maar dat lukte maar niet omdat ze de opdract afwijzde zegmaar en ik denk dat het door dat komt 

Spoiler
bug
zwart
meubels
vervelend

2 Replies

• Zorg dat je alle aangepaste inhoud hebt ontdaan van De Sims 4, map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen en repareer De Sims 4 hierna via de Origin cliënt, @AnnaBolt2008.
    Dan De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt. Test met met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of het probleem nog steeds aanwezig is.

Mogelijk zal je de grafische instellingen bij de spelopties van De Sims 4 wijzigen als de (videokaart) stuurprogramma's van je computer bijwerken.

Groetjes.
  • Dat is wel vervelend, @AnnaBolt2008. Zou je misschien een of meer screenshots kunnen maken van die zwarte meubels? Ik ben dat nog niet eerder tegengekomen in het spel. De screenshots kan je toevoegen door op de button naast de paperclip 'bestand kiezen' te klikken. Zou je dan ook wat meer informatie kunnen geven over jouw computer? Windows of Mac en misschien zelfs de specificaties?
    Hoe meer informatie jij geeft hoe beter wij je kunnen helpen. Meldt dan ook of je gebruik maakt van aangepaste inhoud zoals custom content of modificaties.

Alvast bedankt.

Hartelijke groet.

About De Sims 4 Technische problemen & bugs

Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.2,947 PostsLatest Activity: 13 hours ago