Forum Discussion
Cześć nie znam się wogule na inforamtyce i te literki i cyferki są dla mnie bardzo niejasne i jedyne co wiem to że mam Windowsa 10 i jak instaluje oraz pobieram origin to nie mogę tego otworzyć bo mi wyskakuje komunikat "nie można kontynuować wykonania kodu, ponieważ nie znaleziono obiektu MSVCP140.dll. Ponowne zainstalowanie programu może rozwiązać ten problem" I instalowałam to już chyba z 12 razy i nie działa robilam już różne cuda ale nie działa. Naprawdę chce zagrać w moje simsy i potrzebuje pomocy.
@KariaCzajkowska
Kliknij znaczek Windowsa w lewym rogu ekranu z listy programow ktore sie otworza wyszukaj na dole Ustawienia i kliknij w to. Nastepnie wybierz Aplikacje i tam poszukaj takich plikow Microsoft Visual: C++. Kazdy z nich bedzie mial koncowke z datą roku. Kliknij na kazdy z nich po kolei i wybieraj opcje Modyfikuj - aby je uaktualnić. Microsoft nie uaktualnia ich w aktualizacjach i trzeba to robić samemu. Wszystkie pliki z końcówką 2015 odinstaluj (mozesz ich wcale nie mieć na komputerze wiec wtedy nie musisz nic odinstalowywać0
Nastepnie wejdz w ten link i w dziale Visual Studio 2015,2017 2019. 2022 pobierz 2 pliki Microsoft Visual C++ x64 oraz VisualC++x86 (NIE POBIERAJ WERSJI ARM)
https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/najnowsze-udost%C4%99pnione-pliki-programu-visual-c-do-pobrania-2647da03-1eea-4433-9aff-95f26a218cc0
Nastepnie zainstaluj te pliki klikając na nie a po zainstalowaniu zrestartuj komputer (opcja uruchom ponownie)
UWAGA!
Zanim zaczniesz pobierac te pliki - musisz przygotowac na nie miejsce na komputerze i wiedziec gdzie umieścic pobrane pliki:
Kliknij prawym myszy na ekran komputera i wybierz : Nowe...Folder
Powstanie nowy pusty folder na ekranie,
Kliknij na niego prawym myszy i wybierz :Zmień nazwe i zmien mu nazwe na Pobrane