Forum Discussion

remik0712's avatar
remik0712
Rising Newcomer
3 months ago

The Sims 4 - Sim zawiesza się przy interakcjach (brak reakcji na polecenia)

nie wiem jak mam to  ładnie opisać , ale pod czas rozgrywki nie działaj większość interakcji z innymi simami albo zwierzętami , co mam na myśli , po kliknięci np :przytul kota  - sim bierze zwierzaka na ręce i się zwiesza , z adopcją małych zwierząt jest to samo , klikasz adaptuj - sim bierze go na ręce i tyle zawiesza sie bez ruchu . Daje zadanie simowi ucz się malować tez nic stoi bez ruchu . Próbowałam już wyłączyć gre i odczekać chwilkę , ale nic z tego , BARDZO PROSZE O POMOC GRAM TĄ RODZINA OD ROKU 😓

2 Replies

• EA_Kalina's avatar
    EA_Kalina
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    3 months ago

Hej remik0712​ 

To co opisujesz najczęściej jest związane z zawieszonymi interakcjami albo uszkodzonym cache/save, a nie samą wydajnością gry.

Podsyłam Ci kilka rzeczy, które warto przetestować:

• spróbuj zrobić reset Simów w grze - wpisz w konsoli (Ctrl+Shift+C) komendę resetsim Imię Nazwisko i sprawdź czy Sim się „odblokuje`
    • wejdź też do trybu budowania i wróć do trybu życia albo przełącz się na inną parcelę i z powrotem - to często resetuje zablokowane akcje
    • dobrze też usunąć plik localthumbcache.package z folderu The Sims 4 w Dokumentach, bo potrafi powodować takie zawieszki
      jeśli masz zapis od dawna, spróbuj zapisać grę jako nowy save i sprawdzić czy problem dalej występuje
  • danuta720's avatar
    danuta720
    Hero+
    3 months ago

remik0712​ 

Interakcje związane ze zwierzętami zostały już zgłoszone przez graczy na angielskiej części forum EA i zespół Maxis nad nimi pracuje. Prawdopodobnie pod koniec czerwca wyjdzie poprawka dotycząca miedzy innymi zwierząt, więc błąd powinien zostać naprawiony. [Komunikat o nadchodzącej poprawce został wydany na oficjalnym discord-zie The Sims].

Featured Places

Node avatar for The Sims 4 Problemy techniczne i błędy