Forum Discussion

jula476's avatar
jula476
Rising Newcomer
3 days ago

Błąd ładowania świata the sims 3

Cześć, kupiłam the sims 3 i dwa dodatki (4 pory roku i zwierzaki). Weszłam do gry i pograłam 10 min na początku przed zakupem dodatków, wszystko działało. Dodałam 4 pory roku i pojawił się komunikat jak ze zdjęcia poniżej, to samo dzieje się ze zwierzakami. Spróbowałam zagrać bez dodatków i dalej to samo. Nie mam pojęcia co mogę z tym zrobić. Jestem totalnie zielona jeśli chodzi o ogarnianie takich rzeczy i bardzo proszę o tłumaczenie takie wiecie :) Wkurza mnie to strasznie. Co można z tym zrobić? Da się to w ogóle jakoś ogarnąć? 

Dołączam też zdęcie z parametrami mojego laptopa, jak coś pominęłam to dajcie znać. Jest szansa, że gra z dodatkami zacznie działać? Dodam, że mam Windows 11 pro. 

4 Replies

• EA_Kalina's avatar
    EA_Kalina
    Icon for Community Manager rankCommunity Manager
    2 days ago

Hej jula476​ 

Ten komunikat oznacza, że gra ma problem z wczytaniem świata (Sunset Valley). Skoro zaczęło się to po instalacji dodatków, bardzo możliwe, że coś uszkodziło pliki gry albo zapisu.

Zrób proszę tak:

1. Zamknij grę i EA app.
    2. Wejdź w Dokumenty > Electronic Arts > The Sims 3.
    3. Zmień nazwę folderu „The Sims 3” na przykład na „The Sims 3 kopia”.
    4. Uruchom grę ponownie.

Gra utworzy nowy, czysty folder. Jeśli wtedy świat się wczyta - to znaczy, że problem był w starych plikach (najczęściej zapis lub cache).

Jeśli zadziała:

• nie kopiuj od razu wszystkiego ze starego folderu
    • na początek możesz przenieść tylko folder „Saves” i sprawdzić czy działa
  • HetmanZMC's avatar
    HetmanZMC
    Rising Newcomer
    1 day ago

Hej,