Forum Discussion

delatou's avatar
8 years ago

C/C tiberium alliance,

1(Impossible de mettre le jeux en Français.??

2)Comment activer un jeu achete d'occasion avec le code.?
Il a déja été inscrit mais je n'ai pas l'adresse mail ni le mot de passe.??

1 Reply

• I think the player is referring to a game Command and Conquer series, rather then the browser game as he refers to purchasing the game without a code.

If that is the case, no assistance is possible here in the forum. In order to activate the C&C series you have a code on the packaging or inside the package. This is then entered along with the e-mail address and a password. Without the e-mail/password combination it is impossible to verify he is a legitimate owner of the game. If my memory serves me correctly, the games are non-transferable.

Google Translation:

Je pense que le joueur se réfère à un jeu Command and Conquer series, plutôt que le jeu du navigateur lorsqu'il se réfère à l'achat du jeu sans code.

Si tel est le cas, aucune assistance n'est possible ici dans le forum. Pour activer la série C & C, vous avez un code sur l'emballage ou à l'intérieur du colis. Ceci est ensuite saisi avec l'adresse e-mail et un mot de passe. Sans la combinaison e-mail / mot de passe, il est impossible de vérifier qu'il est un propriétaire légitime du jeu. Si ma mémoire me sert correctement, les jeux ne sont pas transférables.

About Tiberium Alliances Technical Issues

Having problems running the game or a script? Get help with Command and Conquer: Tiberium Alliances with the community!1,627 PostsLatest Activity: 24 hours ago