EA Forums - Banner

McTatties awesome signatures (thread renamed) :-)

Replies

  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited June 2013
    McTattie wrote:
    cl891 wrote:
    There really are some truly awesome signature creations on show in this thread. Top notch work McTattie. :thumbup:

    Many thanks...just drop me a PM if you would like me to sort you something out.
    HawleyBDB wrote:
    Maybe I could request a famous, and outstanding McTattie sig.
    I know I'm not as well known on the forum as others, but I love this community, and am here a lot.
    I would be forever grateful, and thankful :P
    I'd even pay donuts if I could haha :P
    Again amazing work, some amazing banners in this thread :D

    Whether you have 5 posts or 500, it really makes no difference to me my friend, I'm just happy to contribute and even happier when i come on the board to see people using my creations:D just drop me a PM with ideas and as soon as i have some free time i will get on it for you :thumbup:

    Ahhh THANK YOU,
    I will drop you a PM, :D Thanks again :D
    Username: KidHawley
  • Jay_Kay_4747
    2866 posts
    edited June 2013
    How ya been mate?

    It's my rave inspired sig haha, complete with Disco Stu rocking out and laser lightshow gif modified by the man himself to fit inside the TV. What's not to love? :D
  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited June 2013
    How ya been mate?

    It's my rave inspired sig haha, complete with Disco Stu rocking out and laser lightshow gif modified by the man himself to fit inside the TV. What's not to love? :D

    I'm cool thanks, working hard making Squidport tiles haha :P
    Ahhh I LOVE it, looks really cool. Disco Stu rocks!
    We need him in the game I think.
    Partying on the port haha.
    How are you mate :)
    Username: KidHawley
  • NeoSEC28
    39609 posts Member
    edited June 2013
    cl891 wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    You going to request a McTattie Special cl891? ;)
    It's possible to pay someone a compliment without wanting something in return you know. :lol:

    I know! I was just saying 1132_childish_teasing_smiley_sticking_out_tongue.gif
    Volunteer EA Senior Moderator
  • Jay_Kay_4747
    2866 posts
    edited June 2013
    I was good today until I found out Microsoft are releasing Killer Instinct for the Xbox One and not PS4. I love Killer Instinct but Xbox is the devil!

    Sorry y'all I won't turn this into another PS4/Xbox thread :lol:
  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited June 2013
    NeoSEC28 wrote:
    HawleyBDB wrote:

    Maybe I could request a famous, and outstanding McTattie sig.
    I know I'm not as well known on the forum as others, but I love this community, and am here a lot.
    I would be forever grateful, and thankful :P
    I'd even pay donuts if I could haha :P
    Again amazing work, some amazing banners in this thread :D

    You are well known :) Kid Rock who does know who that is ;)

    LOL 'My name isssss.........' :P

    @ JayKay (because I haven't worked out how to do 2 quotes in one post yet lol).
    Ahhh that sucks man, but you can't turn over to the EVIL Xbox One lol
    Can't wait to make the switch.
    Haha yeah we better not turn this into an Xbox/PS fight again. Or a topic about MK :P
    Username: KidHawley
  • theanimaldav
    723 posts Member
    edited June 2013
    McTattie wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    I think you should be given this medal ;) (I know it a military one but suits well I think ;)

    MilVolMedal.gif

    The reason this medal was introduced was because of people:

    Who perform substantial volunteer service to the local community above and beyond the duties

    Dude that's awesome :mrgreen:, see Avatar :P
    NeoSEC28 wrote:
    He doesn't just do sigs for people here he puts it about you know ;) he likes to spread the love on other forums lol

    Other forums :shock: I know why right?!
    Emoticon38.gif

    This is the only forum that i do Sigs for :lol: your all special :wink:

    Hey Mctattie, how many sigs have you done now for peeps on the forum? :) great work, keep it up!

    Thanks man...this is the list to date :mrgreen:

    1CEpw72.png

    5Z0lFtU.gif

    E954FdM.png

    3RchefL.png

    DdKcfwl.png

    U90J6It.gif

    trinitysig.gif

    SwuUGpg.png

    dQnlZKl.png

    0BZAE6O.png

    Wmjvpm7.gif

    ZDdBa53.png

    D0daiut.png

    SGDsVxm.png

    M9Ki5Bi.png

    pI29O6d.gif

    oPpG8cU.png

    That's a pretty impressive list! ELITE!
  • Jay_Kay_4747
    2866 posts
    edited June 2013
    HawleyBDB wrote:
    'My name isssss.........' :P

    Slim Shady? :lol:
  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited June 2013
    HawleyBDB wrote:
    'My name isssss.........' :P

    Slim Shady? :lol:

    Hahaha, :lol:
    I asked for that lol.
    Username: KidHawley
  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited June 2013
    Wheyyy McTattie made me a sig.
    Its awesome man, I love it, he's a genius haha :P
    Just wanted to say thank you again, and I really appreciate it.
    His work is amazing.
    Hope you guys like it to :D
    Username: KidHawley
  • NeoSEC28
    39609 posts Member
    edited June 2013
    HawleyBDB wrote:
    Wheyyy McTattie made me a sig.
    Its awesome man, I love it, he's a genius haha :P
    Just wanted to say thank you again, and I really appreciate it.
    His work is amazing.
    Hope you guys like it to :D

    Looks wicked bro :) Another master piece by the Forum Sig Master :)
    Volunteer EA Senior Moderator
  • Jay_Kay_4747
    2866 posts
    edited June 2013
    That's bada$$! Krusty is about to mess someone up. Wicked cool bro, love it!
  • robertnbrand
    654 posts Member
    edited June 2013
    HawleyBDB wrote:
    Wheyyy McTattie made me a sig.
    Its awesome man, I love it, he's a genius haha :P
    Just wanted to say thank you again, and I really appreciate it.
    His work is amazing.
    Hope you guys like it to :D


    Not to my surprise McTattie has done it again :wink:
    Your signature is wicked cool I indeed like it very nice! :mrgreen:
    McTattie your a genius :)
  • Land0fComedy
    1110 posts
    edited June 2013
    NeoSEC28 wrote:
    McTattie wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    I think you should be given this medal ;) (I know it a military one but suits well I think ;)

    MilVolMedal.gif

    The reason this medal was introduced was because of people:

    Who perform substantial volunteer service to the local community above and beyond the duties

    Dude that's awesome :mrgreen:, see Avatar :P

    Wicked Avatar bro :D You still amaze me :D glad you like the medal lol :thumbup:



    Haha well deserved avatar Willie is showing off his new medal with pride :D
  • jenniferbusc
    2392 posts Member
    edited June 2013
    McTattie deserves more than one metal. He should have presidential imuinty for his outstanding creative mind .
  • Trinity_E86
    323 posts
    edited June 2013
    McTattie deserves more than one metal. He should have presidential imuinty for his outstanding creative mind .


    True but that medal suit what he has done for everyone :P lol
  • chrisp530
    2611 posts
    edited June 2013
    HawleyBDB wrote:
    McTattie wrote:
    cl891 wrote:
    There really are some truly awesome signature creations on show in this thread. Top notch work McTattie. :thumbup:

    Many thanks...just drop me a PM if you would like me to sort you something out.
    HawleyBDB wrote:
    Maybe I could request a famous, and outstanding McTattie sig.
    I know I'm not as well known on the forum as others, but I love this community, and am here a lot.
    I would be forever grateful, and thankful :P
    I'd even pay donuts if I could haha :P
    Again amazing work, some amazing banners in this thread :D

    Whether you have 5 posts or 500, it really makes no difference to me my friend, I'm just happy to contribute and even happier when i come on the board to see people using my creations:D just drop me a PM with ideas and as soon as i have some free time i will get on it for you :thumbup:


    Ahhh THANK YOU,
    I will drop you a PM, :D Thanks again :D

    Love your sig. McTattie never ceases to amaze me.
  • McTattie
    526 posts Member
    edited June 2013
    McTattie deserves more than one metal. He should have presidential imuinty for his outstanding creative mind .

    LOL :mrgreen: Why thank you, and my first order of business is.....

    Free Donuts for everyone
    zdjoRBH.png
    chrisp530 wrote:
    Love your sig. McTattie never ceases to amaze me.

    Thanks Chrisp :thumbup:
  • kuroashicook
    709 posts New member
    edited June 2013
    A BIG whole-hearted thank you to McTattie for this kicka$$ sig!! You did an amazing job!

    A slice of Jaffa life for you buddy!

    odd_jaffa_cake_1png_zps740134da.jpeg
  • Jay_Kay_4747
    2866 posts
    edited June 2013
    Whoa. That's a big slice of Jaffa cake.
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.