EA Forums - Banner

Krustyland Bumpercars :)

Prev1
Repost...here you go:

92aeec7eab9dc24564d1e767a77b2232_zps200b8b76.jpg

Edit: Well that didn't work either...worked on preview...weird

Another edit: Maybe hot link protection going on here with it?

Replies

  • redmms
    45 posts
    edited August 2013
    Why is it not showing up? It sais deleted?
  • Donna4612
    366 posts Member
    edited August 2013
    92aeec7eab9dc24564d1e767a77b2232_zps200b8b76.jpg

    Your link works, but I couldn't get it to post either. Hmmm.... we need one of the pros on this issue.
  • SamCarterX206
    898 posts
    edited August 2013
    Jin82JV.jpg

    Not sure what's going on with your photobucket pic, but here's your imgur one reposted!





    :D



  • Twkoenig
    246 posts
    edited August 2013
    It looks really cool. Awesome idea!

    Jin82JV.jpg
  • SamCarterX206
    898 posts
    edited August 2013
    Sorry I was experimenting, ignore this post. :D
  • Twkoenig
    246 posts
    edited August 2013
    I like the lady with the knife in there too. Added challenge :D
  • simpsons7795
    817 posts Member
    edited August 2013
    Nice touch with the tent and nice capture with random lady with large knife. LOL
  • Pixxxa
    429 posts
    edited August 2013
    That's sooo awesome! Now I'm jealous I didn't think of it first LOL :mrgreen: I've been stock piling my Krusty trash to mess around with later though.
  • SeungyeonAngel
    293 posts
    edited August 2013
    redmms wrote:
    What ya think? Can I get a repost for pic

    Jin82JV.jpg

    Ok reposted with imgur and works...

    that is so cute! at first i thought it was another attraction for krustyland :)
  • redmms
    45 posts
    edited August 2013
    The lady makes me not wanna win at bumper cars haha!
  • Skyrim-mrp
    3684 posts
    edited August 2013
    Looks great :thumbup: I like it
  • VxMarmitex9
    956 posts
    edited August 2013
    Very nice!!
  • NeoSEC28
    39609 posts
    edited August 2013
    Very nice indeed :) Think someone else has done this in their town as well :)

    I can see myself.....not copying cos that would be wrong but lets just say a almost the same looking kinda thing :lol: As it really looks great and really suits KL :)
    Volunteer EA Senior Moderator
  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited August 2013
    Love this idea man :D

    I always get rid if the rubbish in Springfield, but I'm keeping all the KL rubbish because it looks like you can do some cool stuff with them.

    Just gotta make sure I don't accidentally get Homer or Lisa to clean up haha :P
    Username: KidHawley
  • tiger10036778
    842 posts
    edited August 2013
    HawleyBDB wrote:
    Love this idea man :D

    I always get rid if the rubbish in Springfield, but I'm keeping all the KL rubbish because it looks like you can do some cool stuff with them.

    Just gotta make sure I don't accidentally get Homer or Lisa to clean up haha :P


    I already have :( I wanted k and l for an idea and accidentally got lisato cleanup my k!!!! Luckily there is another in site over my next couple ofland purchases.

    I am storing the neon coloured sf rubbish for halloween :twisted:
  • HawleyBDB
    1051 posts Member
    edited August 2013
    HawleyBDB wrote:
    Love this idea man :D

    I always get rid if the rubbish in Springfield, but I'm keeping all the KL rubbish because it looks like you can do some cool stuff with them.

    Just gotta make sure I don't accidentally get Homer or Lisa to clean up haha :P


    I already have :( I wanted k and l for an idea and accidentally got lisato cleanup my k!!!! Luckily there is another in site over my next couple ofland purchases.

    I am storing the neon coloured sf rubbish for halloween :twisted:

    Damn... I know man, I have to make sure I don't click clean up Krustyland LOL
    Least you can get another K lol, make sure you look after that one :P

    Neon rubbish for Halloween sounds wicked :mrgreen:
    Username: KidHawley
  • redmms
    45 posts
    edited August 2013
    HawleyBDB wrote:
    HawleyBDB wrote:
    Love this idea man :D

    I always get rid if the rubbish in Springfield, but I'm keeping all the KL rubbish because it looks like you can do some cool stuff with them.

    Just gotta make sure I don't accidentally get Homer or Lisa to clean up haha :P


    I already have :( I wanted k and l for an idea and accidentally got lisato cleanup my k!!!! Luckily there is another in site over my next couple ofland purchases.

    I am storing the neon coloured sf rubbish for halloween :twisted:

    Damn... I know man, I have to make sure I don't click clean up Krustyland LOL
    Least you can get another K lol, make sure you look after that one :P

    Neon rubbish for Halloween sounds wicked :mrgreen:


    sounds interesting!
  • redmms
    45 posts
    edited August 2013
    on a side note i just noticed i can post pics and quotes, but didnt get a msg about being upgraded, did they do this for everyone now?
  • SamCarterX206
    898 posts
    edited August 2013
    redmms wrote:
    on a side note i just noticed i can post pics and quotes, but didnt get a msg about being upgraded, did they do this for everyone now?

    Yep, promotion's only for avatars now! :D
  • Nightmare3102
    592 posts Member
    edited August 2013
    redmms wrote:
    on a side note i just noticed i can post pics and quotes, but didnt get a msg about being upgraded, did they do this for everyone now?

    Yep, promotion's only for avatars now! :D

    Slightly off topic (sorry) but how come they give you the option of using an avatar when you have not yet been promoted to have one? I have an avatar ready and waiting but no promotion so no avatar :(
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.