EA Forums - Banner

192816 xp

Prev1
deomegus wrote:
does anyone else get this every bonus level?

Chea! Easier to donut farm the hell out of it.

Replies

  • NeoSEC28
    39616 posts
    edited August 2013
    yeah mines stuck on that :) All good tbh :mrgreen:
    Volunteer EA Senior Moderator
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited August 2013
    Same here better than those 6 or 7 figure xp levels some of us had from a glitch.
  • Burnin_TODI
    1552 posts
    edited August 2013
    Yup, the weather station donut generator.....good times. :twisted:
  • sherryt07
    3273 posts Member
    edited August 2013
    We weren't going to mention it on here, I thought. :lol:

    So EA won't change it. :evil:
  • NeoSEC28
    39616 posts
    edited August 2013
    sherryt07 wrote:
    We weren't going to mention it on here, I thought. :lol:

    So EA won't change it. :evil:

    That was the plan :lol:
    Volunteer EA Senior Moderator
  • mwdalton
    11548 posts Member
    edited August 2013
    sherryt07 wrote:
    We weren't going to mention it on here, I thought. :lol:

    So EA won't change it. :evil:

    It looks like it's been done on purpose. Because the cap still goes up from level to level, but doesn't go up between levels. :?
  • sherryt07
    3273 posts Member
    edited August 2013
    It really is better to keep it this way. It gives people a way to get bonus donuts without having to cheat.
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited August 2013
    mwdalton wrote:
    sherryt07 wrote:
    We weren't going to mention it on here, I thought. :lol:

    So EA won't change it. :evil:

    It looks like it's been done on purpose. Because the cap still goes up from level to level, but doesn't go up between levels. :?


    tumblr_ml5hxdIcml1s99m4bo1_250.gif

    Are you saying ea are becoming more generous?

    mindblown-kramer.gif
  • NeoSEC28
    39616 posts
    edited August 2013
    Well we did just get a SWAT van and two characters for in game cash :) That pretty generous :mrgreen:
    Volunteer EA Senior Moderator
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited August 2013
    NeoSEC28 wrote:
    Well we did just get a SWAT van and two characters for in game cash :) That pretty generous :mrgreen:

    Yes you are right there, I was ver very surprised about that. Good point Neo.
  • NeoSEC28
    39616 posts
    edited August 2013
    emmcee1 wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    Well we did just get a SWAT van and two characters for in game cash :) That pretty generous :mrgreen:

    Yes you are right there, I was ver very surprised about that. Good point Neo.

    The question is was that a little sweetener as Halloween is just round the corner ;) LOL
    Volunteer EA Senior Moderator
  • sherryt07
    3273 posts Member
    edited August 2013
    I'm ready for anything. I still have half a boatload of donuts. :wink:
  • deomegus
    595 posts Member
    edited August 2013
    all joking aside, they gotta have game testers, right?

    i do agree though. it is much better and actually feesable.

    the swat van was nice but soooo pricey :?
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited August 2013
    NeoSEC28 wrote:
    emmcee1 wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    Well we did just get a SWAT van and two characters for in game cash :) That pretty generous :mrgreen:

    Yes you are right there, I was ver very surprised about that. Good point Neo.

    The question is was that a little sweetener as Halloween is just round the corner ;) LOL

    Possibly, i wonder if we will get anything for sp or KL for Halloween. Would love to see the killer dolphins spawn out of the ocean and into your town and have to tap them like snakes.
  • NeoSEC28
    39616 posts
    edited August 2013
    deomegus wrote:
    the swat van was nice but soooo pricey :?

    I'd rather the stuff which requires in game cash to be pricey that keep having to shell out for donuts where 300 just about gets you one building, Kamp Krusty for example

    emmcee1 wrote:
    Would love to see the killer dolphins spawn out of the ocean and into your town and have to tap them like snakes.

    I have no problem with the dolphin idea but not sure whether id actually like it to happen, beating up dolphins does seem a bit wrong lol Snakes was different they the serpent of hell :lol:
    Volunteer EA Senior Moderator
  • rwvolture
    1260 posts Member
    edited August 2013
    NeoSEC28 wrote:
    deomegus wrote:
    the swat van was nice but soooo pricey :?

    I'd rather the stuff which requires in game cash to be pricey that keep having to shell out for donuts where 300 just about gets you one building, Kamp Krusty for example

    emmcee1 wrote:
    Would love to see the killer dolphins spawn out of the ocean and into your town and have to tap them like snakes.

    I have no problem with the dolphin idea but not sure whether id actually like it to happen, beating up dolphins does seem a bit wrong lol Snakes was different they the serpent of hell :lol:

    but the dolphins were evil and Simpsons Halloween episodes are ALWAYS crazy and unrealistic :)
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited August 2013
    NeoSEC28 wrote:
    deomegus wrote:
    the swat van was nice but soooo pricey :?

    I'd rather the stuff which requires in game cash to be pricey that keep having to shell out for donuts where 300 just about gets you one building, Kamp Krusty for example

    emmcee1 wrote:
    Would love to see the killer dolphins spawn out of the ocean and into your town and have to tap them like snakes.

    I have no problem with the dolphin idea but not sure whether id actually like it to happen, beating up dolphins does seem a bit wrong lol Snakes was different they the serpent of hell :lol:

    Hey bro, if a dolphin is going to eat comic book guy and he couldn't get away, iam sure you're gonna tap it. Then again.
  • NeoSEC28
    39616 posts
    edited August 2013
    rwvolture wrote:
    but the dolphins were evil and Simpsons Halloween episodes are ALWAYS crazy and unrealistic :)

    They werent evil they just wanted revenge for being driven into the sea thats all 1wc01R2.gif
    Volunteer EA Senior Moderator
  • rwvolture
    1260 posts Member
    edited August 2013
    NeoSEC28 wrote:
    rwvolture wrote:
    but the dolphins were evil and Simpsons Halloween episodes are ALWAYS crazy and unrealistic :)

    They werent evil they just wanted revenge for being driven into the sea thats all 1wc01R2.gif

    anyone or thing that kills revenge or not is evil to me
  • direwolf987
    7465 posts Member
    edited August 2013
    emmcee1 wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    emmcee1 wrote:
    NeoSEC28 wrote:
    Well we did just get a SWAT van and two characters for in game cash :) That pretty generous :mrgreen:

    Yes you are right there, I was ver very surprised about that. Good point Neo.

    The question is was that a little sweetener as Halloween is just round the corner ;) LOL

    Possibly, i wonder if we will get anything for sp or KL for Halloween. Would love to see the killer dolphins spawn out of the ocean and into your town and have to tap them like snakes.

    Dolphins would be cool. However, I'm hopping for Homer Clones. You could squash the and they could say something funny. Or when you tap the real Homer he could yell at you.
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!