EA Forums - Banner

Heatwave

Prev1
The high for Sunday here is currently listed as 116.

Replies

  • direwolf987
    7465 posts Member
    edited June 2016
    meinaz wrote:
    The high for Sunday here is currently listed as 116.

    116!? Are you in a desert area?
  • Annathewicked
    4713 posts Member
    edited June 2016
    Striking into the 90's starting tomorrow- got a small break yesterday- tiny bits of rain, mostly hail, tornado, and 80.... Nice break.
    PM me- I DO need Good Neighboreenos currently
  • meinaz
    5440 posts Member
    edited June 2016
    meinaz wrote:
    The high for Sunday here is currently listed as 116.

    116!? Are you in a desert area?

    Yes, I live in Arizona. We have been kind of lucky this year. May wasn't as hot as it can be, but I suspect we will make up for it this month.
  • mr_skeltal_80
    18123 posts Member
    edited June 2016
    We just had 2 really hot weeks. Looks like nothing but rain for this week tho.
  • LawrenceCohen
    3800 posts
    edited June 2016
    giphy.gif
  • Taco_BeIIe
    2376 posts Member
    edited June 2016
    1z733v5.png

    Im not even going to complain about the rain...
  • NicholasD1984
    2686 posts Member
    edited June 2016
    Had to look up the conversion from f to c as am used to c. We last week only got as high as 25C 77f at the moment it's 16c 60f with thunderstorm.
  • Bukka|keSamu
    620 posts
    edited June 2016
    I'll be in the high 80's the rest of this week with "brilliant sunshine" supposedly.
  • moxxee
    7717 posts Member
    edited June 2016
    blizzard warning here!!!
  • Turkey1010
    2665 posts Member
    edited June 2016
    moxxee wrote:
    blizzard warning here!!!

    U! If I had balls, I'd have sweat them off already!
  • moxxee
    7717 posts Member
    edited June 2016
    Turkey1010 wrote:
    moxxee wrote:
    blizzard warning here!!!

    U! If I had balls, I'd have sweat them off already!
    8) :lol::lol::lol:
  • juliet603
    17888 posts Member
    edited June 2016
    We just had 2 really hot weeks. Looks like nothing but rain for this week tho.

    Same. Yet again you've copied our weather! At least now I have a dog I can sympathise with you having to go out in the rain everyday for your job :lol:
  • direwolf987
    7465 posts Member
    edited June 2016
    juliet603 wrote:
    We just had 2 really hot weeks. Looks like nothing but rain for this week tho.

    Same. Yet again you've copied our weather! At least now I have a dog I can sympathise with you having to go out in the rain everyday for your job :lol:

    My dog will hold it for days before going out in the rain. Sometimes she compromises and uses the garage floor, which I'm fine with. Better than the carpet or tiled floors inside.
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited June 2016
    We just been through a few months like that and winter has finally hit, least I can sleep half decent now, much prefer cooler weather over warmer, easier to keep warm than stay cool IMO.
  • IckabodSchrek
    5919 posts Member
    edited June 2016
    HOT, storms, Hot. Hot,storms, hot. Lather, rinse, repeat. Ugh.
    DeesToonTown in Crawl to the Finish #The Grumple Is Free!
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited June 2016
    HOT, storms, Hot. Hot,storms, hot. Lather, rinse, repeat. Ugh.

    Yep, I know all about it, that's the norm every summer here where I live and the storms distroy the beaches,erode the sand away and nearly takes homes in the process, flash flooding ohh and you can't forget the drivers. Arrrgghh people loose of sense of control,common sense and just plain ability to operate when a bit of moisture falls out the sky, if your not confident,move the hell over and let me pass.
  • IckabodSchrek
    5919 posts Member
    edited June 2016
    emmcee1 wrote:
    HOT, storms, Hot. Hot,storms, hot. Lather, rinse, repeat. Ugh.

    Yep, I know all about it, that's the norm every summer here where I live and the storms distroy the beaches,erode the sand away and nearly takes homes in the process, flash flooding ohh and you can't forget the drivers. Arrrgghh people loose of sense of control,common sense and just plain ability to operate when a bit of moisture falls out the sky, if your not confident,move the hell over and let me pass.

    Ha! You should drive here after the first snowfall, or when the roads are glare ice before the salt & sand trucks have been out. Quite comical really, if it wasn't so dangerous.
    DeesToonTown in Crawl to the Finish #The Grumple Is Free!
  • juliet603
    17888 posts Member
    edited June 2016
    juliet603 wrote:
    We just had 2 really hot weeks. Looks like nothing but rain for this week tho.

    Same. Yet again you've copied our weather! At least now I have a dog I can sympathise with you having to go out in the rain everyday for your job :lol:

    My dog will hold it for days before going out in the rain. Sometimes she compromises and uses the garage floor, which I'm fine with. Better than the carpet or tiled floors inside.

    Glad I'm not the only one with a dog who hates rain!! Everyone else I meet says they're dog loves the water, mine hates it lol. But keeping her in isn't an option because she will sulk her **** off lol! You kind of have to drag her out and she hates us for it, but not as much as she hates us if she didn't go out :lol: you're lucky!
  • IckabodSchrek
    5919 posts Member
    edited June 2016
    One time, when I lived in Minnesota, I looked out my apartment building window and another woman was trying to walk to her car in high heals. It was so icy that she crawled to her car and got in. If you can't walk on it, what makes you think you can drive on it? Yeah, they're out there :shock:
    DeesToonTown in Crawl to the Finish #The Grumple Is Free!
  • juliet603
    17888 posts Member
    edited June 2016
    One time, when I lived in Minnesota, I looked out my apartment building window and another woman was trying to walk to her car in high heals. It was so icy that she crawled to her car and got in. If you can't walk on it, what makes you think you can drive on it? Yeah, they're out there :shock:

    Who wears high heels on ice? :lol: wish you'd have gotten that on camera :P
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!