EA Forums - Banner

Tonight's episode of the Simpsons.

Good stuff.

Edward Norton was great in it.

People who have given up on the Simpsons really need to give this season a shot. It's been very good so far.

Replies

  • NeoSEC28
    39609 posts
    edited April 2013
    Good stuff.

    Edward Norton was great in it.

    People who have given up on the Simpsons really need to give this season a shot. It's been very good so far.

    Wow Edward Norton was in it! How cools that :D I'll have to try and catch this online tomorrow as i cant wait 6months for it to come out here lol
    Volunteer EA Senior Moderator
  • mattperiolat
    677 posts Member
    edited April 2013
    Ugh... the bedbugs ruined the episode for me. Sorry, just really squimish when it comes to bugs, spiders and snakes. Just gave me the creeps. Especially when I'm eating while the show is on.

    Plus side, nice ideas for fixing up my Church in game!
  • Land0fComedy
    1110 posts
    edited April 2013
    They had the pool we got in the update :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
  • MelDesigner
    647 posts Member
    edited May 2013
    Its funny how they show us what Springfield looks like in this episode.
    It sure looks like a Tapped Out town to me. :)
    They even angled the town a certain way! :D
    Post edited by Unknown User on
  • SuperMario643000
    1589 posts
    edited April 2013
    Its funny how they show us what Springfield looks like in this episode.
    It sure looks like a Tapped Out town to me! :D

    8690257701_ba25b4584b_b.jpg

    But homer did say the layout of Springfeild changes a lot.
  • MelDesigner
    647 posts Member
    edited May 2013
    Yeah he sure did.
    Some of it reminds me of my town.
    I placed my nuclear plant in that same vicinity :)
    Post edited by Unknown User on
  • jaudon8911
    177 posts
    edited April 2013
    Maybe the next update will have Bed Bugs in it, or Frogs. :D
  • mattperiolat
    677 posts Member
    edited April 2013
    jaudon8911 wrote:
    Maybe the next update will have Bed Bugs in it, or Frogs. :D

    Insert Darth Vader 'NOOOOOO!' here.
  • Linky2g
    665 posts
    edited April 2013
    thought it was kinda lame. the mr plow reference was cool.
  • SuperMario643000
    1589 posts
    edited April 2013
    Linky2g wrote:
    thought it was kinda lame. the mr plow reference was cool.
    There was a mr. Plow reference ? I only saw a pie-man reference.
  • VigilantGuardian
    245 posts Member
    edited April 2013
    Linky2g wrote:
    thought it was kinda lame. the mr plow reference was cool.
    There was a mr. Plow reference ? I only saw a pie-man reference.
    There was Also a reference to deep space homer( astronaut)
  • MelDesigner
    647 posts Member
    edited April 2013
    Linky2g wrote:
    thought it was kinda lame. the mr plow reference was cool.
    There was a mr. Plow reference ? I only saw a pie-man reference.

    Well I'm not one for taking new jobs on a whim,
    but as we say in the snow plow business, I'm your astronaut!
  • emmcee1
    8388 posts Member
    edited April 2013
    Man this bites,so far behind here in aus.
  • robertnbrand
    654 posts Member
    edited April 2013
    jaudon8911 wrote:
    Maybe the next update will have Bed Bugs in it, or Frogs. :D

    I was thinking the same thing in my head I was like "Wouldn't it be crazy if we had to whack bed bugs" Lol that'd be a little too much!!! :lol:
  • jayohhvee
    23 posts
    edited April 2013
    Anyone else notice Barney sleeping in the gutter haha? tapped out task of his...
  • lyle_catcliffe
    1266 posts Member
    edited April 2013
    emmcee1 wrote:
    Man this bites,so far behind here in aus.

    wtso.net
  • AwesomeMallis
    1104 posts
    edited April 2013
    I really need to skip a few episodes just to watch this one tonight. Sounds like a good episode and I wanna be involved in the convo :D
  • lyle_catcliffe
    1266 posts Member
    edited April 2013
    I still faithfully watch The Simpsons with every new episode, I just treat it now as if its a different era of the show (which it is) and completely separately from the golden age of 1990-1997. Non-canon, if you like.

    I will say, that since going HD it has got a LOT better. I remember vividly 2003-2008 being especially hard on me as a Simpsons fan.

    I look forward to catching up on this latest one, based on you guys' response. :)
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.