De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.
De Sims 4 Algemene discussie Neem deel aan vrolijke discussies, deel tips en wissel ervaringen uit over de Sims 4 Uitbreidingspakketten, Game Packs, Accessoirespakketten en Kits.
De Sims 4 Technische problemen & bugs Krijg hulp bij technische problemen, uploads en downloads voor EA App, Steam, Epic, PC, Mac, Origin, PlayStation en Xbox.
Recent ContentMost RecentNewest TopicsMost ViewedMost RepliesMost LikesNo Replies YetNo Solutions YetSolutionsTagged:TagWaarom staat/stond er VOORLOPIG onder de pegi rating 12 van de cover Hallo ik had een vraag, waarom staat of stond er Voorlopig onder de 12+ rating van pegi op de sims cover Ik zou graag hier antwoord op willen M.v.g. Yanick [Info] Sims 4 - Technische problemen oplossen Problemen hebben met De Sims 4 is nooit erg fijn. Het liefst spelen wij natuurlijk dagenlang met onze Sims zonder problemen. Mocht je ook een probleem tegenkomen in het spel, lees dan dit art...MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten Hallo, Na mijn laatste update krijg ik Origin niet meer opgestart, Ik krijg continu een melding dat msvcp140.dll ontbreekt op mijn computer. Dit heb ik nu al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, ...Solved[INFO] How to's, bekende problemen & FAQ Welkom op het Nederlandse De Sims 4 forum op Answers HQ! Hier kun je een lijst met onderwerpen vinden. Misschien kan dit je al helpen, anders maak gerust een bericht aan, we helpen je graa...taal veranderen taal van de tekst veranderen, bv van het nederlands naar het engels. kan dat zo ja hoe dan? SolvedFundering knop hoogte verdwenen Misschien kan iemand mij vertellen hoe dit kan maar ik mis de hoogteknop van de fundering... Ik heb al spel en laptop opnieuw opgestart om te kijken of dat hielp maar helaas, iemand ervaring hiermee...Solved"Deze code is al gebruikt" Fout met productcode Enkele maanden geleden had ik eerder op The Sims gespeeld. Maar als ik nu de productcode ingeef wordt deze geweigerd en is deze volgens de game al gebruikt. Verder ben ik ingelo...Solvedde sims op acer chromebook Hallo iedereen Ik heb een chromebook alleen dat is dus geen windows of mac, maar ik kan wel in mijn gamebibliotheek voor origin. Kan ik nu ook gewoon de sims spelen? Ik durf het zelf niet uit te pr...SolvedWaar is het huiswerk van mijn sim? Waar is het huiswerk van mijn sim? Ik heb een tiener die naar school gaat. Als taak staat er dat ze huiswerk moet maken. Ik zie nergens huiswerk liggen. Niet op tafel, niet in haar inventaris. Sims 4 - Cheats werken niet Heb net de Sims 4 - Jaargetijden geinstalleerd, maar nu werkt een deel van het cheat systeem niet meer (zie afbeeldingen) Motherlode werkt wel nog maar de stats.set_skill_level Major_X skill ...SolvedSpelen op externe harde schijf Hallo, Mijn vraag is of je de sims 4 ook van af een externe harde schijf kan spelen? Zo ja, zitten hier ook bepaalde eisen aan vast die handig zijn om mee te nemen in de aanschaf van een nieuwe e...Solvedsims kunnen niet slapen Als ik mijn sims avatar naar bed stuur dan slapen ze voor even maar ze worden dan direct terug wakker. Ik heb al geprobeerd om de game te repareren maar dat werkte niet SolvedSims 4 loopt vast Ik heb een vraag. ik speel de laatste tijd minder sims 4 omdat het erg vastloopt, ik had eerst ook best veel cc (iets van 300) heb dat nu allemaal verwijdert want ik dacht dat het misschien daar aan...Solvedkan ik de sims4 samen spelen met een vriend? wij hebben elkaar geaccepteerd op origin maar kunnen wij ook het spel samen spelen en elkaar zien? tussen vrienden op de sims zelf staat niks SolvedKomen er ook nog paarden in Sims 4?Komen er ook nog paarden in de Sims 4, want ik heb het in de Sims 3 ook heel leuk gevonden. Maar nu bijvoorbeeld wat meer hindernissen en dat er ook dressuur is. Of dat er ook wedstrijden zijn waarb...Solved[FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie Veelgestelde vragen over De Sims 4 Legacy Edition Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen? De Sims 4 Legacy Edition is nu beschikbaar voor spelers die De Sims 4 al in hun bezit hebben. Je...hoe kan ik de taal van de sims 4 veranderen van engels naar nederlands de sims 4 staat net weer op de laptop maar het is Engels maar wil het in Nederlands SolvedSims 4 blijft vasthangen bij ladenSims 4 blijft vasthangen bij laadscherm, muziekje speelt wel maar er gebeurd verder niets. Heb al geprobeerd om het spel te resetten via Origin en zelfs al verwijderd en weer geïnstalleerd maar niets ...Solvedhuiswerk Ik was mijn huiswerk kwijt, toen heb ik nieuw huiswerk gekocht in de boekenkast, maar nu als ik erop klik kan ik niets kiezen van 'huiswerk maken'. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Wanneer komt De Sims 5 uit? Beste forumleden, Ik vroeg me af wanneer De Sims 5 uitkomt. Als ik terugkijk naar de jaartallen waarin de voorgangers zijn uitgekomen, zou De Sims 5 rond 2019 moeten uitkomen. Is hier al nieuws over...Solved
About De Sims 4Deel je Sims 4-creaties, bespreek verhalen, krijg hulp bij uitbreidingen en updates, of help anderen op ons vriendelijke forum.